SSM Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Jeg har lest artikkelen allerede, men ikke sett bildene og slikt. Skal få scannet den inn jeg!
FrodeM Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Bladet ramlet inn på Ipaden her På morgenen i dag. Så reportasjen din, men har ikke fått satt meg ned for og lese enda.
SSM Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Bladet ble sendt til meg i posten på tirsdag fra England, så det kommer vel i neste uke skal jeg tro Sammen med en CD med alle bildene som ble tatt. Var det bra bilder?
SSM Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Fikk nye produkt katalogen til Meguiar's i går
SSM Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Da har jeg mottatt bladet! Har scanna det inn i PDF-fil også, om noen ønsker å få det tilsendt på e-mail så kan dere skrive adressa til meg på PM, så skal jeg sende. Klarer jo ikke å tyde skrifta på de bildene her.
Markus E30 Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Naaajs Gratulerer! markus.jonassen@hotmail.com, Send meg en kopi om du har tid
winchester Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Svært så mye publisitet du får, gratulerer
fizn Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Send en til meg, Risdal2k@hotmail.com Moderatoredit (R Andersen); Ikke fyll opp tråden med slikt. Det kan man ta via PM.
ZhilleN Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Rå repotasje!! Grattis Selge felga til meg...? (a)
stjerna Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Konge!! Gratulerer!! Stas dette Du kjøper 10 stk kopier av bladet da?? Hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå