SSM Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Planene akuratt i dag er; -KW V2 coilovers -E36 3.2l bremser med Red Stuff klosser -Bytte rådelager -Bytte til Agip 10/60 olje -GODKJENNING Så er det jo myyyyye annet jeg har lyst til! Men noe må jo vente til den er godkjent også. Skal ha justerbar camber og toe DTM kit fra Millway hvertfall. Lei av at de dekkene bare varer 5000km nesten uten noe serlig spinning. Så sitter jeg å ser på Z3 M bakstilling også, så det er mange baller i luften. Får prøve å gjennomføre noe av det. Men noe V8er blir det garantert IKKE! Balltreet står i nærheten av senga, i tilfelle jeg hører uønsket aktivitet i garasjen Gøy med litt sånn ekstra stasj i bilen sin farge.
316 Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Synes du skal gjøre en ting med den, det er å beholde den akkurat slik den er.
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Er bildene tatt i løvstakktunnelen btw?
SSM Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Er bildene tatt i løvstakktunnelen btw? Har ingen aning
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Er bildene tatt i løvstakktunnelen btw? Har ingen aning Kjørte ikke du da? Det er en av de nærmeste tunnelene til der dere tok bilder, er i en svak oppoverbakke! Syntes jeg kjente igjen veggene bare..
SSM Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Var lyse vegger når vi snudde og kjørte tilbake, derfor vi kjørte ut dit. Men hva tunellen heter husker jeg ikke... Er den som går ut mot Sotra, kan det stemme?
Superbeetle Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Var lyse vegger når vi snudde og kjørte tilbake, derfor vi kjørte ut dit. Men hva tunellen heter husker jeg ikke...Er den som går ut mot Sotra, kan det stemme? nei, går til fyllingsdalen.. Men er ikke så farlig! Kule bilder, passet bra at de nettopp hadde malt veggene..!
SSM Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Var lyse vegger når vi snudde og kjørte tilbake, derfor vi kjørte ut dit. Men hva tunellen heter husker jeg ikke...Er den som går ut mot Sotra, kan det stemme? nei, går til fyllingsdalen.. Men er ikke så farlig! Kule bilder, passet bra at de nettopp hadde malt veggene..! Stemmer nok det, husker aldrig hvordan det ser ut det krysset der hehe
Torek Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Mildt sagt en fin bil! 1" for store felger, men det er jo en smakssak og en bagatell Sinnsyke bilder!
Torek Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 1" for store felger Myth: BUSTED Hehe..forsåvidt. Det ser jo seff bra ut
JHStrand Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Nydelig bil En kompiss sin er veldig lik, s38 motor i den da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå