Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Har snakka med han som hadde bilen først og Svein-Ture K. som hadde den før han jeg handla den av. Han Svein har ikke klart å finne fram noe bilder. Så viss du vet om noe bilder og kan skaffe hadde jo det vert gromt :)

Skal visst ha vert i et Tysk bilblad også sa han Svein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, var Svein T jeg tenkte på..Men om jeg ikke husker feil så hadde Østby denne bilen en periode også.

Denne bilen ble tatt inn samtidig med enn annen e30 m3 som også var sykt grom på den tida,kjenner han som kjøpte den andre, så mulig han har noen bilder fra bilen.Skal sjekke det opp i morgen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveisa bare om cyl nr 6 røret som du ser på de første bildene. Men der nede så gikk de klar. Kappa dem av siden de sa at de måtte sveises om, men enda jo bare med å sveise de på igjen akuratt slik som dem stod fra før! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag egne skjold og sett på kjøleslanger slik som jeg har gjort. Man har jo ikke bruk for originale skjold.

ux5esnanx42hdejwytyy.jpg

Vanskelig å se på bildet, men blåser du lufta inni sentert på skiva her eller?

Er det det som er optimalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig.. Den skal blåse inn i senter av skiven. Navet på skiven virker da som en propell som kaster den kalde luften ut gjennom skiven..

Du Øyvind, har du den bunndelen på e30m3 beina som gjør at man ikke trenger spacer bak skiva? E46m3 skiver du har ser det ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig.. Den skal blåse inn i senter av skiven. Navet på skiven virker da som en propell som kaster den kalde luften ut gjennom skiven..

Du Øyvind, har du den bunndelen på e30m3 beina som gjør at man ikke trenger spacer bak skiva? E46m3 skiver du har ser det ut som?

Ja, han har "gull" bunner fra KK motorsport. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig.. Den skal blåse inn i senter av skiven. Navet på skiven virker da som en propell som kaster den kalde luften ut gjennom skiven..

Du Øyvind, har du den bunndelen på e30m3 beina som gjør at man ikke trenger spacer bak skiva? E46m3 skiver du har ser det ut som?

Ja, han har "gull" bunner fra KK motorsport. :D

De vil jeg også ha :D Men trodde det ble dårlig klaring til hode på skruene til calipperen, men ser ut som det går akuratt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...