skrape Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Skal hente meg ny bil førstkommende fredag. Bilen står på vinterhjula, og jeg er avhengig av å få med meg fire sommerdekk (19"). Har bagasjerom + baksete tilgjengelig. Kommer jeg til å få plassproblemer? Er visst også en sub baki, men den kan da umuligt være så stor.
Superbeetle Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Selv uten sub så tror jeg ikke du får plass til mer enn én 19" felg i bagasjerommet.. Men du kan vel legge ned baksetene? Da er det mulig med 4 felger i baksetene, men er ganske trangt. Jeg har også hatt 1 felg i bagasjerommet, 2 i baksetene og 1 i passasjerstolen... Ikke særlig med plass som du skjønner, men du får de uansett med deg på et vis
skrape Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Ok. I nød kan jeg jo sende en felg med posten. Takk for svar
frodekrs Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Jeg hadde med 4 stk 18" når jeg kjøpte min e46 coupe. la ned seteryggen, Trangt men det gjekk heilt fint.
Lars89 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Fikk ikke med meg mer enn 2 felger (8,5x20) når jeg henta min. 1 i bagasjen og 1 oppå bakseteryggen (nedfelt) Langt unna deg? Hvis ikke går det jo an å ta med egen fraktbil til deler/felger. Gjort det flere ganger selv
S.Arnesen Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Selv har jeg hatt 8 dekk/felg i min e46 coupe. 17" riktignok, men det er ikke så stor størrelses forskjell...
skrape Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Det er vel 600 km en vei, så alternativet blir å pakke den ene felgen å sende med posten, koster ikke mange kronene. Men satser på det går fint med alle dekkene i bilen. Blir uansett bra med ny bil
Morgan GS Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 du får holde deg på veien da med løse hjul inne i bilen, ikke noe serlig med slike flygene rundt inne i bilen Hjelper ikke å dukke da ... hehe
skrape Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 du får holde deg på veien da med løse hjul inne i bilen, ikke noe serlig med slike flygene rundt inne i bilen Hjelper ikke å dukke da ... hehe huff..ja, liker det ikke.. skal ta det rolig
opt Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Ta med deg noen gamle pledd e.l. og sett alle 4 dekkene stående i baksetet med pleddene mellom slik at de ikke gnisser, men samtidig er kompakt sidelengs. Kjør så seteryggen inntil dekkene får å låse de av i lengderetningen. Tre setebeltene gjennom eikene i tillegg. Da får de hvertfall ikke fart før de treffer seteryggen ved en kraftig nedbremsing e.l. God tur og gratulerer med ny doning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå