Gå til innhold

Hjelen`s E28 ///M535i

Hjelen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med flott bil! Mitt tips er å bruke Bilstein dempere og H&R fjører. Da ser det bra ut samtidig som bilen blir sportslig men ha fortsatt litt komfort. Ikke bruk disse jalla coiloversetta fra GS og K-sport.

For guds skyld bevar interiøret i denne. Ødelegger alt ved å bytte til svart skinn. Våg å vær litt annerledes :wink: Ikke gjør denne originale M535i om til en rånebil med sota baklykter eller hvite blink. Hold den original og fiks opp det som ikke er helt topp :D

Har hatt mange e28 opp gjennom åra, og i dag ser jeg at det er originalt som ser penest ut. Holder med senk og pene hjul for å få en e28 perfekt i mine øyne.

2d2vr2ze1gcwrh2ifh1q.jpg

cebw66sv6qab8xfpdhzm.jpg

wgfvkzxa42mfin9mcfpa.jpg

l9giko14vph4low6965s.jpg

ox9bsd2v9k672llr22m6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil! Mitt tips er å bruke Bilstein dempere og H&R fjører. Da ser det bra ut samtidig som bilen blir sportslig men ha fortsatt litt komfort. Ikke bruk disse jalla coiloversetta fra GS og K-sport.

For guds skyld bevar interiøret i denne. Ødelegger alt ved å bytte til svart skinn. Våg å vær litt annerledes :wink: Ikke gjør denne originale M535i om til en rånebil med sota baklykter eller hvite blink. Hold den original og fiks opp det som ikke er helt topp :D

Har hatt mange e28 opp gjennom åra, og i dag ser jeg at det er originalt som ser penest ut. Holder med senk og pene hjul for å få en e28 perfekt i mine øyne.

Takk for tipsa;)

Nydlig E28 med riktig farge ;) ikke dum den E24`en eller:)

Hvor mye senk har du?

Interiøret har jeg blitt mer og mer glad i, så tror jeg beholder det. Skal ha mest mulig orginal bil. Men jeg vurderer hvite blinklys ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er H&R sine senkefjører på den. Veit ikke hvor mye det senker, men er nok til vanlig bruk. Jeg er blitt såpass gammel (27) at jeg ikke liker at det er for lavt. Har KW understell på banebilen, og den er ikke lavere enn den blå her. Blir elendige kjøreegenskaper av for lav bil, og ikke er det pent med FOR mye senk heller. Men smaken er som baken.

Interiøret i din er jo lekkert og mye mer uvanlig enn "standard" svart skinn.

Har hatt to e28 med hvite blink foran og bak, men syns det blir feil med hvite blink på en bil som aldri er ment slik. Ser malplasert ut på bilen. Men jeg syns ikke det når jeg var 20..=)

Ikke meninga å presse på deg mine meninger, men er bare litt lei alle harryløsninger som er på mange e28. Masse blanding av div. styling osv.. Men for all del, folk må få lov til å gjøre hva de vil med bilene sine. Sikkert mange som ikke liker mine biler også :D

Uansett lykke til med bilen, og husk på at du har en svært sjelden bil. 95% av alle "M535i" er ombygd, og av de er enda færre godkjent ombygd.

Ta vare på kulturminner :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er H&R sine senkefjører på den. Veit ikke hvor mye det senker, men er nok til vanlig bruk. Jeg er blitt såpass gammel (27) at jeg ikke liker at det er for lavt. Har KW understell på banebilen, og den er ikke lavere enn den blå her. Blir elendige kjøreegenskaper av for lav bil, og ikke er det pent med FOR mye senk heller. Men smaken er som baken.

Interiøret i din er jo lekkert og mye mer uvanlig enn "standard" svart skinn.

Har hatt to e28 med hvite blink foran og bak, men syns det blir feil med hvite blink på en bil som aldri er ment slik. Ser malplasert ut på bilen. Men jeg syns ikke det når jeg var 20..=)

Ikke meninga å presse på deg mine meninger, men er bare litt lei alle harryløsninger som er på mange e28. Masse blanding av div. styling osv.. Men for all del, folk må få lov til å gjøre hva de vil med bilene sine. Sikkert mange som ikke liker mine biler også :D

Uansett lykke til med bilen, og husk på at du har en svært sjelden bil. 95% av alle "M535i" er ombygd, og av de er enda færre godkjent ombygd.

Ta vare på kulturminner :wink:

Jeg her jo "bare" 25, å liker hvite blinklys, men jeg skal ha komplette lykter, så jeg slipper å ødelegge de orginale. Da kan jeg jo bare montere de igjen den dagen jeg blir 27, hvis du skjønner:)

Jeg er interessert i å høre andres meninger her, så bare kom med det du:)

Vet dette er en sjelden bil, så den skal nok ikke bli helt "Harry", det skal jeg love :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 2 weeks later...
å herre min hatt, coilovere trengs! Bilen er fin, men du skal vel ikke på offroad-treff? :lol:

Hehe;)

Det er vel nevnt under "Planer" at den skal ned på bakken :)

det blir knallbra! Nydelige biler, savner min når jeg ser bilder av div m535, men som på de fleste gamle biler er det ofte for mye luft i hjulhusene, noe som gjør at det blir litt mer "komfort-utseende enn sportslig", men du har riktige felger og farge, så dette blir bra! :applause:

Din hva for noe? Du har da vel aldri hatt m535?

Nydelig bil! Ikke bytt ut interiøret, det ser meget bra ut i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Se der ja, der fant jeg e28'n din og :D Meget fin denne må jeg si! Vill ha sånn skinn i min e30 =P~

Har du ikke funnet den tidligere? Er da link i signaturen :)

Liker sort skinn best jeg, men jeg liker dette bedre og bedre også :) Venner seg på det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...