helland Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 hehe, skal nok mye til før min er "strøken" uansett så har du nok et mye bedre utgangspunkt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 hehe, skal nok mye til før min er "strøken" uansett så har du nok et mye bedre utgangspunkt da Ikke umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Gratulerer med flott bil! Mitt tips er å bruke Bilstein dempere og H&R fjører. Da ser det bra ut samtidig som bilen blir sportslig men ha fortsatt litt komfort. Ikke bruk disse jalla coiloversetta fra GS og K-sport. For guds skyld bevar interiøret i denne. Ødelegger alt ved å bytte til svart skinn. Våg å vær litt annerledes Ikke gjør denne originale M535i om til en rånebil med sota baklykter eller hvite blink. Hold den original og fiks opp det som ikke er helt topp Har hatt mange e28 opp gjennom åra, og i dag ser jeg at det er originalt som ser penest ut. Holder med senk og pene hjul for å få en e28 perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Gratulerer med flott bil! Mitt tips er å bruke Bilstein dempere og H&R fjører. Da ser det bra ut samtidig som bilen blir sportslig men ha fortsatt litt komfort. Ikke bruk disse jalla coiloversetta fra GS og K-sport. For guds skyld bevar interiøret i denne. Ødelegger alt ved å bytte til svart skinn. Våg å vær litt annerledes Ikke gjør denne originale M535i om til en rånebil med sota baklykter eller hvite blink. Hold den original og fiks opp det som ikke er helt topp Har hatt mange e28 opp gjennom åra, og i dag ser jeg at det er originalt som ser penest ut. Holder med senk og pene hjul for å få en e28 perfekt i mine øyne. Takk for tipsa;) Nydlig E28 med riktig farge ikke dum den E24`en eller:) Hvor mye senk har du? Interiøret har jeg blitt mer og mer glad i, så tror jeg beholder det. Skal ha mest mulig orginal bil. Men jeg vurderer hvite blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Det er H&R sine senkefjører på den. Veit ikke hvor mye det senker, men er nok til vanlig bruk. Jeg er blitt såpass gammel (27) at jeg ikke liker at det er for lavt. Har KW understell på banebilen, og den er ikke lavere enn den blå her. Blir elendige kjøreegenskaper av for lav bil, og ikke er det pent med FOR mye senk heller. Men smaken er som baken. Interiøret i din er jo lekkert og mye mer uvanlig enn "standard" svart skinn. Har hatt to e28 med hvite blink foran og bak, men syns det blir feil med hvite blink på en bil som aldri er ment slik. Ser malplasert ut på bilen. Men jeg syns ikke det når jeg var 20..=) Ikke meninga å presse på deg mine meninger, men er bare litt lei alle harryløsninger som er på mange e28. Masse blanding av div. styling osv.. Men for all del, folk må få lov til å gjøre hva de vil med bilene sine. Sikkert mange som ikke liker mine biler også Uansett lykke til med bilen, og husk på at du har en svært sjelden bil. 95% av alle "M535i" er ombygd, og av de er enda færre godkjent ombygd. Ta vare på kulturminner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Det er H&R sine senkefjører på den. Veit ikke hvor mye det senker, men er nok til vanlig bruk. Jeg er blitt såpass gammel (27) at jeg ikke liker at det er for lavt. Har KW understell på banebilen, og den er ikke lavere enn den blå her. Blir elendige kjøreegenskaper av for lav bil, og ikke er det pent med FOR mye senk heller. Men smaken er som baken. Interiøret i din er jo lekkert og mye mer uvanlig enn "standard" svart skinn. Har hatt to e28 med hvite blink foran og bak, men syns det blir feil med hvite blink på en bil som aldri er ment slik. Ser malplasert ut på bilen. Men jeg syns ikke det når jeg var 20..=) Ikke meninga å presse på deg mine meninger, men er bare litt lei alle harryløsninger som er på mange e28. Masse blanding av div. styling osv.. Men for all del, folk må få lov til å gjøre hva de vil med bilene sine. Sikkert mange som ikke liker mine biler også Uansett lykke til med bilen, og husk på at du har en svært sjelden bil. 95% av alle "M535i" er ombygd, og av de er enda færre godkjent ombygd. Ta vare på kulturminner Jeg her jo "bare" 25, å liker hvite blinklys, men jeg skal ha komplette lykter, så jeg slipper å ødelegge de orginale. Da kan jeg jo bare montere de igjen den dagen jeg blir 27, hvis du skjønner:) Jeg er interessert i å høre andres meninger her, så bare kom med det du:) Vet dette er en sjelden bil, så den skal nok ikke bli helt "Harry", det skal jeg love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Noen mørke bilder i regn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Gratulerer. Ønsker deg til lykke, med din nyervervede e28. Så meget hel og pen ut, Her vil du nok få mange hyggelige minner fremover. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 å herre min hatt, coilovere trengs! Bilen er fin, men du skal vel ikke på offroad-treff? Hehe;) Det er vel nevnt under "Planer" at den skal ned på bakken det blir knallbra! Nydelige biler, savner min når jeg ser bilder av div m535, men som på de fleste gamle biler er det ofte for mye luft i hjulhusene, noe som gjør at det blir litt mer "komfort-utseende enn sportslig", men du har riktige felger og farge, så dette blir bra! Din hva for noe? Du har da vel aldri hatt m535? Nydelig bil! Ikke bytt ut interiøret, det ser meget bra ut i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 ] ARGH!! Jeg vil ha sånne hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 fin e28 i utgangspunktet akkurat lik min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 fin e28 i utgangspunktet akkurat lik min Takktakk:) Har du en tråd her duda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Se der ja, der fant jeg e28'n din og Meget fin denne må jeg si! Vill ha sånn skinn i min e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Se der ja, der fant jeg e28'n din og Meget fin denne må jeg si! Vill ha sånn skinn i min e30 Har du ikke funnet den tidligere? Er da link i signaturen Liker sort skinn best jeg, men jeg liker dette bedre og bedre også Venner seg på det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Har sett den før, men ikke på leeenge så måtte jo se igjen Har ikke tenkt over at den ligger der Syns det er knall fint jeg Hadde heller tatt det enn sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå