edition Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Etter salg av e36 323ia Touringen til in2you, gikk det ikke lang tid før det stod ny bil på tunet... Har gått til anskaffelse av en e91 Alpina D3, nr 59 i rekken av 250prod. Bilen ble importert høsten 2009... Har ikke fått tatt noen skikkelige bilder av bilen enda, men låner bildene til han eg kjøpte den av. Planer; - Større vinterfelger 16" ser litt odd ut... - Deko sett eller ihvertfall lakkere ALPINA-logoen på frontfangeren sølv. - Lakkbehandling så snart som mulig. - Vente på våren, få på orginalhjula og gå amok med slr`en! - Avtagbart tilhengerfeste. - Webasto. - Rails - Ellers så blir bilen beholdt så original som det lar seg gjøre. - Nye baklykter Veldig i tvil der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Gratulerer med nydelig bil1 deko-set er etter min mening et "must"! Og Black-line baklykter er også pent på E91. Ser frem til flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Den nye bilen din ser bare ultrafet ut! Syns det er stilig med touring uten rails, spesielt alpina har ikke lyst å bytte bil da..? Må si meg litt uenig med Orjan ang. blackline, det er ikke direkte stygt, men på touring er original lykter penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Dette har begynt å bli en liten drømmebil for meg Meget stilig uten rails, ja, og jeg må si meg enig i at blackline ikke vil passe på denne. Jeg synes ikke de funker så bra på sorte biler. Røde/hvite vil gjøre seg mye bedre, i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Koslig med litt D3 selskap her inne Fine planer for bilen, men jeg ville nok bytta baklykter etterhvert jeg også, selv om det er en touring. Usikker på hvilke lykter jeg ville gått for, men bare ikke de orginale. Går ut ifra at du er fornøyd med bilen til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Nydelig D3! Gratulerer! Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Takker folkens! Ja, dette er en "drømmebil" Bilen er meget pen å se på uten rails, og eg mener den ser litt "sintere" ut uten.. men av praktiske grunner ønsker eg meg rails men eg må nok kraftig i tenkeboksen på den biten Hengerfeste SKAL eg ha, testa ut dette "fjonge" elektriske, men syntes ikke det var verdt pengene... Så det blir nok et avtagbart... Webasto blir nok kjøpt utpå høsten, greit med lunken bil om vintermorgenen Når det kommer til baklyktene... Han eg kjøpte bilen av, hadde en 330 e91 med Blackline lykter stående... Sammenligna bilene side om side, eg synes så langt at det er penest med de orginale... Så virker det nesten som om "alle" skifter lykter om dagen... Så da blir det jo nesten sjelden med orginale... hehe Og i tillegg så har eg et par prosent orginalpolizeiblod i kroppen hehe... Min oppriktige mening, er at en Alpina i utgangspunktet bør få være så orginal som mulig... Om eg er fornøyd? Definitivt den beste bilen eg noen gang har eid/kjørt! Synes faktisk den drar en god del bedre en 535`en eg hadde for en del år tilbake... Kjerringa sendte melding når eg var på vei hjem igår, "Var bilen så bra som du trodde?" Mitt svar; "Bedre" Og når hun var ute og prøvekjørte seinere... - "Denne bilen er faktisk så bra å kjøre som den ser ut til" Likte lakkjobben du hadde gjort på fronten din, Tore Diesel. Så den kommer eg nok til å kopiere ganske snart! Tror eg må bygge på lista mi med planer underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 her snakker vi ordentlig bil ja! Her har du en bil som skiller seg ut og du har riktig drivstoff, denne likte jeg utrolig godt, denne bør holdes original mtp at det er så få produserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Endelig sommerhjul og polering Beklager "mobilbildekvaliteten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Meeget lekker den der ja. Spesielt skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 tøff den der ja. med lakkert alpina logo tror jeg det blir veldig bra. vurdert å space ut hjula bak litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Dette er LEKKERT!!! Touring er tøft også Og blir ikke dårligere med Alpina-detaljene. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 2222 2222 skilt ? Whaat ?! Rå bil, det må eg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Fantastisk feit bil.... Drømmebil dette her.. Er jo ein spesiell bil dette her.Liker veldig godt dei alpina hjula på e9x. Ang blacklines eller ikkje.. Eg også var veldig i tenkeboksen ang det, men fikk tilslutt ein veldig ok pris på det. Angrer ikkje. Blacklines på svart/mørk bil er vanvittig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå