Muztang289 Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Skal du ikke på neste treff Sjøbuse? Er vel et sted som er mer egnet til treff, enn de stedene vi var nå vel..??
Heib Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 sjøbuse skrev: nei. Er ikke hjemme. Så får nok ikke kommet. Bättre du stannar hemma.. Syden blir säkert tråkigt
S.Arnesen Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 wicky124 skrev: Må jo droppe syden for treff? Han har allerede dratt til syden, så tydeligvis ikke... hehe
flobben Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 wicky124 skrev: Må jo droppe syden for treff? sier han som måtte spørre kona om lov, og fikk beskjed om at det får du lov til bare jeg er ferdig med mine ting først
wicky124 Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 flobben skrev: wicky124 skrev: Må jo droppe syden for treff? sier han som måtte spørre kona om lov, og fikk beskjed om at det får du lov til bare jeg er ferdig med mine ting først hehehe...touchè....
Sjøbuse Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 tilbake nå. nesten 2 uker i ca 30+ sol og bading slår en kveld med 20- og masse gammle slitene volvoer og lignende som durer rundt i oslo. var ikke så mye fint å se på sist. men var enkelte fine biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå