Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å legge ut vogna, kjøpte den på April09 men har ikke rotet meg til å lakt den ut før nå :(

728ia Shadowline 1996 mod var vel nettopp passert 200 når jeg kjøpte den..

Har ikke gjort så mye med den ennå, men bli bestilt 20" og coilovers i disse dager :D

Måtte overhale topp og skifte radiator like etter jeg kjøpte den, bilen var tydligivs varmkjørt av tidligere eier.

Fikk lekkasje på bensintanken i høst, så måtte plokke den ut, og sveise den, ble helt tett :D

Monterte xenon i fjern, nær og grøftlys i høst, ble vannvittig sto forskjell, men skal skifte ut lyktene, siden reflektorene begynner å bli slitt og har lyst på angeleyes og klarglass :D

Men blir vel så jeg skal koste på den endel utover våren, skal ikke værre gjennkjennbar når sommeren kommer iværtfall:D

Noe utstyr:

Automatisk dimming av speil :D

Parkeringssensor forran og bak :D

Varme i rattet :D

Varme i fremsetene :D

Memory på setene :D

Elektrisk rullegardin i bakrute :D

Antispinn :D

Automatisk tilt av høyre speil ved rygging :D

Ettermontert xenon i grøft, nær og fjernlys :D

LED pærer nesten over hele bilen , inn og utvendig :D

Tonede ruter helt frem :D

Koppholder i baksete :D

Full defa-pakke :D

+++ :D:D:D

Utstyrskodene lyder som følgende: :D

214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION

216 SERVOTRONIC

248 STEERING WHEEL HEATING

278 LT/ALY WHEELS WITH MIXED TYRES

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

339 SATIN CHROME

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

438 WOOD TRIM

441 SMOKERS PACKAGE

456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE

464 SKIBAG

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

801 GERMANY VERSION

Slenger med noen gamle bilder, kommer nye når jeg får rotet meg til å tatt noen!

h9vwff2ujctsb7mzb94s.jpg

5wqfelsx9816j53veg5q.jpg

13hxk6l31bmm0x39hu8v.jpg

tidf3noaxwst79ccmmb5.jpg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal bestille coilovers engang i neste uke, tenkte på FK Silverline X: rustfritt, med justerbare KONI-dempere..

jckmp9a1i0spfv0ti9l6.jpg

Noen som har prøvd disse? eventuelt noen andre tips?

Blir vel så jeg bestiller 20" på neste lønning, haster ikke med sommerdekk ennå så!! Noen som har forslag til kantfelg? :D

Skrevet

Diverse planer for 2010:

Lakkere lister innvendig svart (DONE)

Lakkere taktrekket svart

20" (DONE :D )

Coilovers (DONE)

Kanskje noe plastikk, hvis jeg finner noe?

qun9i1bfo83wyma6wtx8.jpg

badlook panser?

0v6g2q45bfb39vc6i05e.jpg

ny grill

nye speil

ny lakk?

Steroanlegg (Done)

comfort nakkestøtter fra E60/E61 pre-facelift

Tone lykter

Tone bakruta

Er det jeg kommer på nå ivertfall.. Noen som har flere tips?

Skrevet

E23 7 serie 86 mod med E34 3,6 M5 motor. 9x19 Breyton Inspiration

9e5n3k52dfmvraesvwvq.jpg

Råå, noen som vet av en til salgs? :D

Må ha meg en slik en snart :D:D

Skrevet
Må for svarte ikke finne på å lage badlookpanser vertfall.. Himla stygt uansett hvilken bil det sitter på! :)

Var bare en tanke, har ikke sett det på noen e38 ennå, så hadde vært gøy å prøvd, skal jo uansett hente meg et bulkfritt panser i samme farge som bilen nå snart, så da spiller det jo ingen rolle om jeg "ødelegger" det gamle :D

Skrevet

Ser bra ut dette ;) Virker som at vi har nogenlunde de samme planene.

Det å lakkere listene innvendig er MYE arbeid mht støv osv. Hvis du har muligheten ville jeg nok kjøpt folie som du limer på. Disse får du kjøpt på f.eks en fotobutikk eller lignende. Jeg fikk anbefalt dette av en kamerat, men da hadde jeg allerde startet å lakkere.

Har du hatt noen skinnbehandling på stolene dine? Så litt ut som at fører stolen begynte å bil litt slitt?

Anbefaler i hvertfall å ta en rens og smøre dem godt hvis du ikke har gjort det allerede :)

Skal følge med her å se hvordan det går :)

Lykke til.

Skrevet

Skal bli artig å følge med på. Hva innebærer "komfortnakkestøtter" på modifikasjonslisten din ettersom du allerede har komfortnakkestøtter? Tenker du å gjøre slik jeg har gjort med E39'en min? komfortnakkestøtter fra E60? 8)

Skrevet
Ser bra ut dette ;) Virker som at vi har nogenlunde de samme planene.

Det å lakkere listene innvendig er MYE arbeid mht støv osv. Hvis du har muligheten ville jeg nok kjøpt folie som du limer på. Disse får du kjøpt på f.eks en fotobutikk eller lignende. Jeg fikk anbefalt dette av en kamerat, men da hadde jeg allerde startet å lakkere.

Har du hatt noen skinnbehandling på stolene dine? Så litt ut som at fører stolen begynte å bil litt slitt?

Anbefaler i hvertfall å ta en rens og smøre dem godt hvis du ikke har gjort det allerede :)

Skal følge med her å se hvordan det går :)

Lykke til.

har tenkt på folie selv også, har sett det endel. Og resultatet er bra, men er så mye tre i min, blir vanskelig å få det helt fint i midtkonsollen der det er endel knapper og bokser :P. men når jeg likevell skal lakkere bilen, så plukker jeg bare ut listene og sender de med til lakkering, det samme med taktrekket..

Kjøpte BMW skinnrens og behandlingskrem hos gs like etter jeg kjøpte den, så har renset og behandlet de noen ganger, fantastisk resultat :D Men er vel på tide med en ny behandlig nå tenker jeg, skal se om jeg får få tatt en ordentlig rengjøring og rens av hele bilen etterhvert, blir liksom litt mere slaskete på vinteren!

Skrevet
Skal bli artig å følge med på. Hva innebærer "komfortnakkestøtter" på modifikasjonslisten din ettersom du allerede har komfortnakkestøtter? Tenker du å gjøre slik jeg har gjort med E39'en min? komfortnakkestøtter fra E60? 8)

Var vel slike nakkestøtter jeg tenkte på ja, hvor fikk du tak i dine og hvor mye betalte du? :D

Skrevet
jasså, kommet deg hit ja :)

Var vel på tide :D tenkte jeg skulle vente til jeg fikk tatt noen nye bilder, men det ble da aldri, så fikk jeg like godt legge inn de gamle :D

Skrevet

Her er mitt tempel! :D

nh7nb0omg63qn3fisbju.jpg

Skal vel få skiftet portene og montert løftebukk i år, lei av i ligge på gulvet eller stå nede i ei grav :P Så må jeg vel få inn vefyring eller varmepumpe, har bare varmekanon som fyres på parafin, men blir jo ruset av parafin eksosen :D

Skrevet

1v8stbvylawxgjhxvx35.jpg

Gleder meg til sommeren når jeg får på sommerfelger og fått senket den litt:D

Bilen ser jo helt forjævlig ut med vinterfelger, fyller jo ikke ut hjulbuen i det hele tatt, må vel kjøpe meg noen 18" til neste vinter:D

nj5gvq2o06j9qwrgzc2k.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...