HagenJR Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 HM!! Liker ikke!!Ser ut til å bli en dyr EU på meg, foringene på nedrebærebru bak er visst ikke utskiftbar, må kjøpe hele bærebroa til 5500,- og så må jeg ha begge sidene! Veldig rart at de lager det slik synes jeg, alt av andre foringer er jo utskiftbare.. Ang. understell på E38, er det et ord som gjelder: Ebay Er ikke noe Ebay ekspert jeg Men fant kun noen brukte bærebruer... Finnes vel ikke noen foringer på Ebay som passer i bærebrua heller?
740AV Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 heiHusker ikke om det var deg eller Sjøbuse som spurte etter baklykter med lightbar. Eller om det var noen andre I allefalle så jeg bestilte de inn på lager så nå er det til gjengelig om jeg traff rett ..hehe Bilder ligger i sponsor forumet . Litt stiv pris på disse synes jeg, da konkurenten deres selger de til under halv pris. De er vel like "originale" de også.
HagenJR Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 heiHusker ikke om det var deg eller Sjøbuse som spurte etter baklykter med lightbar. Eller om det var noen andre I allefalle så jeg bestilte de inn på lager så nå er det til gjengelig om jeg traff rett ..hehe Bilder ligger i sponsor forumet . Psst tett sluket i dusjen nå eller ... gromt felgvaskerom der ja Kan godt henne det var meg, men kjøpte meg ivertfall nye baklykter på GS treffet Men får se om det blir handling av nye lykter på nytt da Spylte felgene ute først, så gikk jeg over de med shampo, balsam og flassshampo inne Og til slutt fikk de seg en runde med masasjedysene
Larsinnj Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Funka det mot eventuelle sår i felgene da? Frontfangeren min flasser noe fælt. Kansje jeg skal prøve å dusje den og? Head and shoulders bør vel funke?
Beamer Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 HM!! Liker ikke!!Ser ut til å bli en dyr EU på meg, foringene på nedrebærebru bak er visst ikke utskiftbar, må kjøpe hele bærebroa til 5500,- og så må jeg ha begge sidene! Veldig rart at de lager det slik synes jeg, alt av andre foringer er jo utskiftbare.. Denne du må ha? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-OEM- ... ccessories Er jo alltid et alternativ å lage foringer selv i f.eks. nylon
Wolfeh Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 HM!! Liker ikke!!Ser ut til å bli en dyr EU på meg, foringene på nedrebærebru bak er visst ikke utskiftbar, må kjøpe hele bærebroa til 5500,- og så må jeg ha begge sidene! Veldig rart at de lager det slik synes jeg, alt av andre foringer er jo utskiftbare.. Bilde av disse foringene? Vil da regne med at alle foringene er mulig å ta av og bytte.
HagenJR Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 HM!! Liker ikke!!Ser ut til å bli en dyr EU på meg, foringene på nedrebærebru bak er visst ikke utskiftbar, må kjøpe hele bærebroa til 5500,- og så må jeg ha begge sidene! Veldig rart at de lager det slik synes jeg, alt av andre foringer er jo utskiftbare.. Denne du må ha? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-OEM- ... ccessories Er denne ja, men fant kun brukte hos Ebay, så da bestilte jeg liksågodt brukte hos GS, med 3 mnd garanti, så får de vare så lenge de vil. Muli jeg ser på muligheten på å bytte foringene på de gamle bærebruene og ha de i reserve Bilde av disse foringene? Vil da regne med at alle foringene er mulig å ta av og bytte. Skal se om jeg får tatt noen bilder når jeg begynner å demontere
HagenJR Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Funka det mot eventuelle sår i felgene da? Frontfangeren min flasser noe fælt. Kansje jeg skal prøve å dusje den og? Head and shoulders bør vel funke? Sår gror vel av seg selv? Men flass shampo anbefaler jeg på det sterkeste ja, har ikke vært noe flassing på mine nå
HagenJR Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Da er bærebruene skiftet, lakkerte de før jeg monterte de Her er to av tre E38 her i Hemne 730D ved min side! Blir bra med litt mere senk, større felger og nye frontlykter Viiil ha Da er det bare og gjøre klar bilen til helga, om det blir ccn og streetcars vet jeg ikke, men en av de blir det ivertfall Da har jeg faktisk gjort litt mere i bagasjerommet men mye gjenstår før jeg er ferdig ja, men ble mye finere en før Punkterte foresten endag også, på et av bakdekkene :/ Menmen, fikk tettet hullet Her er skruven som sto i var ikke hull helt igjennom dekket da, men måtte stikke hull i det når jeg bøtte det Måtte stille inn speilet slik at jeg fikk med meg hvis lufta forsvant når jeg var på tur hjem
HagenJR Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Lite updates her om dagen, jobbes mot fagprøven nå + at jeg har ribbet ned en e23 delebil til molekyler! Men litt nytt har det vært her også, har plugget bakdekket, vært på 4hjuls kontroll igjen Og bilen ble mye bedre og kjøre, fortsatt et lite stykke tilbake til der den har vært, men regner med det er fremdekka som begynner og bli litt slitt Nye stoffmatter er innkjøpt og montert, kommer bilde av de senere Tankmåleren har begynt å fjuske litt i det siste :S Da mener jeg selve måleren og range i computeren. Kan plutselig minke 10 l bensin på 1 km og så plutselig så vokser det etter en stund igjen, noen som har vært borti det samme? litt ekkelt å vite hva som egentlig stemmer noen ganger
HagenJR Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Kommer an på høyrefoten det der... Sier noe der da, men sjelden det øker på tanken når man bremser? iverfall skal jeg legge en murstein på gasspedalen hver natt
HagenJR Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få koblet opp en minijack kabel slik at jeg kan bruke telefon og spotify ?
Robin L Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 vant noe her. vet ikke om det er samme på spilleren uten navi jeg.... http://www.bimmerboard.com/forums/posts/444674 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/484836 hmm, fikk lyst å gjøre dette jeg og no: ) ellers kan du sette sånn sugen modul i kasetten eller kjøpe en ipodboks, men da ryker vell cdveksleren.
HagenJR Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 vant noe her. vet ikke om det er samme på spilleren uten navi jeg.... http://www.bimmerboard.com/forums/posts/444674 http://www.bimmerboard.com/forums/posts/484836 hmm, fikk lyst å gjøre dette jeg og no: ) ellers kan du sette sånn sugen modul i kasetten eller kjøpe en ipodboks, men da ryker vell cdveksleren. Får se litt på dette da vil ikke kutte ut CD veksleren ivertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå