Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg har bestilt inn noen carbon deler (DTM/Splitter) til E-38, som kommer litt utpå nyåret, det er det ikke så mange som har :-)

Fådd inn noen bilder da?:D

Skrevet

mine innvendige lister er lakket svart. ikke noe problem det. bare ta de ut av bilen først :P

orginale lyktene på E38 er finest. så ville ikke byttet til noen andre. sett heller i angel eyes fra biltema. det blir tøfft.

Skrevet
mine innvendige lister er lakket svart. ikke noe problem det. bare ta de ut av bilen først :P

orginale lyktene på E38 er finest. så ville ikke byttet til noen andre. sett heller i angel eyes fra biltema. det blir tøfft.

Får se får se, eneste som er sikkert på bilen det er at jeg skal ha coilovers og 20" til sommeren, klarer aldri å bestemme meg for noe som helst :P så klarer ikke å finne lykt eller bestemme meg om jeg skal ha alpina leppe eller noe som helst på bilen, er da så mye som er fint:D

Skrevet
Skal bli artig å følge med på. Hva innebærer "komfortnakkestøtter" på modifikasjonslisten din ettersom du allerede har komfortnakkestøtter? Tenker du å gjøre slik jeg har gjort med E39'en min? komfortnakkestøtter fra E60? 8)

Var vel slike nakkestøtter jeg tenkte på ja, hvor fikk du tak i dine og hvor mye betalte du? :D

Ja, det var nok det jeg reknet med. Veldig fornøyd med oppgraderingen, har tilgode å se en E39 som har gjort det samme.. Jeg bestilte mine hos GS, normalpris er vel 2500kr pr. stk, men fikk de for rundt 3800 som en samlet pakke..

pqmgc810uf3ixifnvudx.jpg

Skrevet
Skal bli artig å følge med på. Hva innebærer "komfortnakkestøtter" på modifikasjonslisten din ettersom du allerede har komfortnakkestøtter? Tenker du å gjøre slik jeg har gjort med E39'en min? komfortnakkestøtter fra E60? 8)

Var vel slike nakkestøtter jeg tenkte på ja, hvor fikk du tak i dine og hvor mye betalte du? :D

Ja, det var nok det jeg reknet med. Veldig fornøyd med oppgraderingen, har tilgode å se en E39 som har gjort det samme.. Jeg bestilte mine hos GS, normalpris er vel 2500kr pr. stk, men fikk de for rundt 3800 som en samlet pakke..

pqmgc810uf3ixifnvudx.jpg

Okei, takk, er vel bare og bestille da:D

Skrevet
er det ikke fare for å sovne med slike gode nakkestøtter?

Jo.. Som oftest på E18 ved avkjøringa til Tønsberg merkes trøttheten når jeg er på vei Sandefjord.. :lol:

Skrevet

Får vel sette i noen bøttestoler istede da, så kanskje jeg holder meg våken på tur hjem etter nattskift:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...