Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
syntes jeg så den bilen i strømstad på torsdagen...

Det kan nok ikke stemme, har nesten ikke brukt bilen de siste ukene :P

Skrevet

ah, har lyst på 20" felger til min også! hvor mye har du senka nå? hvilket senkesett var det du hadde? jeg har Fk highsport selv kan skru litt lenger ned forran på min, men bak må jeg ta ut hjelpefjærene om jeg skal få den noe lavere :P

Skrevet
ah, har lyst på 20" felger til min også! hvor mye har du senka nå? hvilket senkesett var det du hadde? jeg har Fk highsport selv kan skru litt lenger ned forran på min, men bak må jeg ta ut hjelpefjærene om jeg skal få den noe lavere :P

Fk highsport jeg også tror jeg :P Har senket den helt ned frem nå, bak er den akkurat på grensen, og har fortsatt endel å gå på :) Har begge hjelpefjærene :)

Skrevet
kunne veddet på jeg så bilder av bilen..hmm...

Kanskje det var min du så.. Jeg stod parkert på baksiden av Systembolaget, og det var den eneste E38'n jeg så i strømstad på baksiden der hvertfall.. Var ellers 2 andre E38'er i Halden, dette var kun 728'er. Ene bilen kom helt ifra Stavanger faktisk!

Skrevet

takk for titten på lørdag. anlegget spilte noe helt vilt :shock: blir sikkert knall når du får oppgrader resten av anlegget også.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...