HagenJR Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Da er det forhåpentligvis noen varer på tur ganske snart! Blir en stor oppgradering som forandrer bilen totalt! Håper bare alt går i orden nå
HagenJR Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Får se om alt går i orden først nå, håper jeg har fått svar på jobb mailen min, så kanskje kommer det en update senere ikveld
HagenJR Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Får se om alt går i orden først nå, håper jeg har fått svar på jobb mailen min, så kanskje kommer det en update senere ikveld Da ser det ut til at det går i boks imorgen Leveringsdato rundt 10 sept
HagenJR Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Bør vel klare å skjønne hva der er når dere ser disse bildene Da mangler bare facelift fronten før den er klar for lakk! Så må vel prøve å bestille den ganske raskt også
635csi Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Pokker, du har ikke kjøpt deg full Hamann-pakke vel?
HagenJR Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Pokker, du har ikke kjøpt deg full Hamann-pakke vel?
HagenJR Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Makalaust!! Blir bestillt ei ny leppe forran når jeg finner ei som ikke er i glassfiber Blir vel endel tilpassing siden det er kopi, men det får bare være, vanskelig å finne noe orginalt så :/ Regner med Automote får jobben med tilpassing
635csi Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Har nettopp tilpassa ei leppe i glassfiber på min, og det gikk forholdsvis greit det altså. Har også bestilt meg takvinge nå. Hekk trenger jeg ikke da jeg ikke har noen tøffe eksosrør der bak Kanskje vi har bestilt fra samme produsent?
HagenJR Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Har nettopp tilpassa ei leppe i glassfiber på min, og det gikk forholdsvis greit det altså. Har også bestilt meg takvinge nå. Hekk trenger jeg ikke da jeg ikke har noen tøffe eksosrør der bak Kanskje vi har bestilt fra samme produsent? Svenskevarer du også har bestillt? Fått noen dato du da? Mangler bare å bestille facelift front jeg nå så er den vel egentlig klar utvendig til lakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå