Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det forhåpentligvis noen varer på tur ganske snart! Blir en stor oppgradering som forandrer bilen totalt! Håper bare alt går i orden nå :D

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får se om alt går i orden først nå, håper jeg har fått svar på jobb mailen min, så kanskje kommer det en update senere ikveld ;)

Skrevet
Får se om alt går i orden først nå, håper jeg har fått svar på jobb mailen min, så kanskje kommer det en update senere ikveld ;)

Da ser det ut til at det går i boks imorgen :D Leveringsdato rundt 10 sept :D

Skrevet

Bør vel klare å skjønne hva der er når dere ser disse bildene :D

mgx2h1wxi6vb2mw5mg0q.jpg

41kl4xgt3f4rdf38z6hs.jpg

g541bbdcqrea9cl7wawj.jpg

Da mangler bare facelift fronten før den er klar for lakk! :D Så må vel prøve å bestille den ganske raskt også :)

Skrevet
Makalaust!! 8)

Blir bestillt ei ny leppe forran når jeg finner ei som ikke er i glassfiber :D

Blir vel endel tilpassing siden det er kopi, men det får bare være, vanskelig å finne noe orginalt så :/ Regner med Automote får jobben med tilpassing :)

Skrevet

Har nettopp tilpassa ei leppe i glassfiber på min, og det gikk forholdsvis greit det altså. Har også bestilt meg takvinge nå. Hekk trenger jeg ikke da jeg ikke har noen tøffe eksosrør der bak :wink:

Kanskje vi har bestilt fra samme produsent?

Skrevet
Har nettopp tilpassa ei leppe i glassfiber på min, og det gikk forholdsvis greit det altså. Har også bestilt meg takvinge nå. Hekk trenger jeg ikke da jeg ikke har noen tøffe eksosrør der bak :wink:

Kanskje vi har bestilt fra samme produsent?

Svenskevarer du også har bestillt? Fått noen dato du da?

Mangler bare å bestille facelift front jeg nå så er den vel egentlig klar utvendig til lakk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...