Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
så du hadde blinklys også. men om de ikke er noe pene så har jeg et sett hvite blinklys til salgs. og muligens et sett sorte til salgs om en liten stund.

Fikk i et orginalt blinklys, som jeg skal ha midlertidlig, tenkte jeg skulle bestille meg nye lykter ganske raskt nå:D:D

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Haha tror 4 stk 10" blir for mye ;) Tror ikke det vil gå helt bra foran, men definitivt bak!

Sitter å vurderer en del felger selv nå, men må si jeg har forelsket meg i noen oldschool felger. Sitter å sikler over noen helt cleane e38 på bimmerforums :)

Skrevet
Haha tror 4 stk 10" blir for mye ;) Tror ikke det vil gå helt bra foran, men definitivt bak!

Sitter å vurderer en del felger selv nå, men må si jeg har forelsket meg i noen oldschool felger. Sitter å sikler over noen helt cleane e38 på bimmerforums :)

Regner med det blir litt for mye med 10" forran ja:D

Solgte mine gamle felger i høst så er pent nødt til å kjøpe meg noen nå snart:D å disse felgene ser jo omtrent prikk lik ut bortsett fra fargen, lurer også på om det er litt mindre kant på GS sine felger:/ Men må bestemme meg nå snart, for snøen er allerede borte:D:D

Skrevet
10" bak og 8,5" forran. :)

5 cm kant er ikke alle som har på framfelgene sine.

Nei, sant det, blir vel så jeg bestiller i morgen rekner jeg med:D Kunne gjerne ha tenkt meg noen få cm til me kant da:D men det får bli på neste felgsett:D:D

Skrevet
jeg har 9,5 forran og bak, det går ihvertfall gulle godt (19" det dog). synes det ser bra ut også:D

Mye senk da? rekner med jeg må valse endel forran hvis jeg skal ha 10" der, ivertfall hvis jeg skal ha den lav:D:D :P

Skrevet

Da er nye hjul på vei;D gleder meg til å prøve de på, håper bare at det ikke kommer mere snø:D:D Ble foresten GS sine felger, Black Edition 20" :D:wink:

Skrevet

usikker på hvor mye den er senket, står ikke i vognkortet sjø. er ikke akkurat blodsenket nei. blir nytt senkesett til sommeren tror jeg. men er ikke i nærheten av å subbe engang.

Skrevet

jeg har 8,5 245,40,19 forran og 9,5 285,35,19 bak. bilen er senket 20/20 på godkjenningen av senk målte de 37 CM fra senter felg og opp til hjulbuen på alle hjulene. og jeg har masse klaring. hjulene tar ikke i noe sted.

vet ikke om dtte hjalp noe. men da har du hvertfal fått noe info :P

Skrevet

Idag var jeg og hentet hjulene mine ho GS i Trondheim, dro rett hjem og prøvde de på:D

285,25,20" bak 245,30,20" forran, lurer på om jeg kanskje kunne hatt 30profil bak istedenfor 25, men det vil vise seg når den skal senkes:D Skal være ca 10cm. kant på bakfelgene!!

Gleder meg til å få senket den litt, spesielt forran:D:D Synes det ble ganske tøft jeg :P:P

Beklager dårlige bilder, mørkt og dårlig mobilkamera :(

7abq5rsbsuqlhyeob5cl.jpeg

no238ma6y0i6af6wfhga.jpeg

dtl7dbexfc3p2nypor1l.jpeg

afzdsbsxu2i9wp4pza3y.jpeg

kw3v3htkfjoo8cbn5efa.jpeg

4ceaxgjgcbmo6gkxw5j6.jpeg

Legger også med et bilde av opprettinga av potta, grava var ikke ledig så måtte jekke den opp ligge på gulvet å sveise :oops: ble ikke helt bra, men skal se mere på dette en annen dag, den sitter ivertfall fast nå:D

Lastestroppe og jekk:D

n1ah2akvqhv097n1hamw.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...