Gå til innhold

ettermontering xenon nærlys, Problemer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei å hå! har nå handlet meg VVME H7 xenonkit, og nye pæreholdere fra quality import.. men problemet er att når jeg setter pæreholderen på plass er fortsatt pæra løs.. noen tips å triks fra andre som har gjort dette? noe som jeg mangler kansje? takker for svar :D

Skrevet

det som er trikset? :D har du gjort det selv? :)

en ting til! har 55w i langlys, og 35w i nærlys, er det forskjell på pærene eller er det bare ballastene som er forskjellig? :)

Skrevet

Det er ballastene som bestemmer hvor sterkt lys du får, altså watt.

Pærene bestemmer fargetemperatur, altså kelvin.

Skrevet

var ikkje heilt enkelt her heller, men med litt hjelp av eit lite skrujern så gjekk da litt lettare.

måtte nesten fjerne heile luftfilteret for å komme til på ventre side

Skrevet
Får en ettermonterte xenon lys eu godkjent? Jeg spør siden min skal in i slutten av feb.

Nei, men det er nok mange som ikkje tar dette so nøye. (og det er ikkje sikkert at dei veit at det er ettermontert)

Skrevet

Såvidt jeg har forstååt så krever Xenon nærlys automatisk hæydejustering og lyktespyler. Justeringa er for å unngå å blende andre og spylinga er for å få vekk is og snø fordi ei Xenonlampe i motsetning til ei halogenlampe er kald så den klare ikke å smelte vekk noe selv.

Når det gjelder fjernlys så er det vel kun den totale Lux verdien som avgjørom det er lovlig såvidt jeg har forstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...