Ørjan^^ Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 flaggstanga til naboen gikk tapt under dette bygget! Må jo ha mellomaksling:P
noekult Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 flaggstanga til naboen gikk tapt under dette bygget!
Lapin Kulta Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 flaggstanga til naboen gikk tapt under dette bygget!Må jo ha mellomaksling:P HAHAHA
steinar84 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 kupper tråden din siden jeg hadde et par bidrag. min favoritt. kunne sikkert kjørt denne og.
FTE Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Daamn, den E30`n der var heftig, men hadde vært enda heftigere om det ikke hadde vært limo BBS RS og greier
Muztang289 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 me want L7 Jah, den er grom!! Me want too!!
wicky124 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 kanskje jeg bare skal sote halve bakvinduet....kan vel LIGNE på en L7? hmm...
opeth84 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 kupper tråden din siden jeg hadde et par bidrag.min favoritt. kunne sikkert kjørt denne og. hva pokker... politi-limo? o_O}
powerfulglenn Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 kupper tråden din siden jeg hadde et par bidrag.min favoritt. kunne sikkert kjørt denne og. hva pokker... politi-limo? o_O} Han har sikkert hatt litt fritids så han bare satt på politi lys(Husker ikke hva det lyset heter hehe. "Traktorlys" kaller jeg det:P
powerfulglenn Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 kupper tråden din siden jeg hadde et par bidrag.min favoritt. kunne sikkert kjørt denne og. hva pokker... politi-limo? o_O} Han har sikkert hatt litt fritids så han bare satt på politi lys(Husker ikke hva det lyset heter hehe. "Traktorlys" kaller jeg det:P
Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 kupper tråden din siden jeg hadde et par bidrag.min favoritt. kunne sikkert kjørt denne og. hva pokker... politi-limo? o_O} Han har sikkert hatt litt fritids så han bare satt på politi lys(Husker ikke hva det lyset heter hehe. "Traktorlys" kaller jeg det:P E34 limmoen kan jo være no president greier som kjører i med blålys slik som i usa. Og E30 limmo uten bakdører var litt rart. Limmo uten bakdører var jo tungvindt.
Lars89 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Limo uten bakdører gr da fint. Bare se på Jeremy Clarkson s Panda
BimmerE46 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 Kom over disse bildene på nettet idag. En Bmw-Limousin fra Karachi, Pakistan.Neste prosjekt? ¨ Hvis det er samme bil på alle 3 bildene her, er det bare jeg som reagerer på takhøyden inni bilen, på siste bilde her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå