HagenJR Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 hvem modell var dette da? trodd det var 97. da skulle du fått lån på frem til 2012. når jeg kjøpte min kunne jeg ha lån i 5 år. lån og bil kan ikke overstige 15 år. min bil var 10 så fikk derfor maks 5 år på min. Min er 96, og det var ikke noe spørsmål i det heletatt, har 4 år jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 har du det som heter billån da? eller bare lån? billån skal man vist ikke kunna ha på biler over 15 or. det er fordi banken er redd gammle biler ikke er verdt det folk låner på de. så om man ikke betaler og banken tar bilen så får de ikke så mye for den som lånet er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 er en 1997 modell ja...og postbanken og dnb ville at bilen skulle være max 12år ETTER att lånet var ferdig betalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 ok. kanskje de har gått ned litt. jeg kunne få til bil var 15 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 har du det som heter billån da? eller bare lån? billån skal man vist ikke kunna ha på biler over 15 or. det er fordi banken er redd gammle biler ikke er verdt det folk låner på de. så om man ikke betaler og banken tar bilen så får de ikke så mye for den som lånet er på. Har et helt vanlig billån ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Rart detta med lån...fikk det godkjent på en 2001 modell men ikke en 1997 model..jaja...blir dessverre ingen ny sjuer...Må ha meg stasjonsvogn..Skal få oss bikkje så....hmm.. Hva er lurt? Audi A6 2001, 2,7BiTurbo Quattro? Bmw 520iaT 2001? Ligger nesten på samme pris..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Rart detta med lån...fikk det godkjent på en 2001 modell men ikke en 1997 model..jaja...blir dessverre ingen ny sjuer...Må ha meg stasjonsvogn..Skal få oss bikkje så....hmm..Hva er lurt? Audi A6 2001, 2,7BiTurbo Quattro? Bmw 520iaT 2001? Ligger nesten på samme pris..hmm.. vet i alle fall hva som er mest morro av de to. Den Audan går ganske mange hakk bedre en bimmern. Vil tro at audien er noe dyrer å holde da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Vet hva jeg hadde valgt hvis begge to hadde hatt servicehefte og hadde gått like langt i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Du får kjøpe min da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 hehe...jada får vel gi deg ett bud i all hemmelighet:p Audien kan jo chippes til 300hk 445nm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Bil for deg Wicky... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21167506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 haha er du rasist eller?vi bor ikke pakistan heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Bare å komme med bud Den er billigere enn 7'ern ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 hehe nei tror jeg må ha meg audi...hmm...eller...hmm...e36 stv er jo litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Hmm.. Skal du virkelig ha deg hund? Synd du selger 7-serien for øvrig, men jeg kan godt forstå at en 2,7 QT frister... det er en seriøst rask bil selv som standard.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå