Lars89 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Hvis du kan bevise at selger visste om feila har du en sak. Tror du skal lese litt her http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldle ... e=kj%F8p&& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 vel...Bjørn solgte bilen til han jeg kjøpte bilen av..og der ble det skrevet kontrakt, og det ble spesifisert at bilen hadde motorfeil. dette stod også i annonsen som min selger så før han kjøpte bilen av bjørn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Vi stiller ivertfall opp i mangfold herfra! Man kødder ikke med bimmers gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 hehe...han kommer til å angre om han leker kjekkas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 hehe...han kommer til å angre om han leker kjekkas... pass på nå så det ikke blir noe media oppstyr om sinte pakistanere i avisen til uka hadde jeg vært deg så hadde han fyren sliti maks ja..... sånn driver man ikke på, og det er vel bare noen tlf unna for å få hjelp til å endre standpunktet til sånne folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Satans kjeltring du har havnet ut for! Jeg håper det ordner seg til slutt, men det kan bli litt av en prosess dersom han ikke knekker under press Keep us posted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Så lenge du har bevis for at selgeren viste om feilen, så har du ingen problem i denne saken. Så fremt at eieren før der igjen backer deg opp ihvertfall. Men uansett får håp det ordner seg Men problemet er at dette kan ta tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Eiern bjørn har sagt at han er villig til å stille opp i saken og komme med dokumentasjon og bekreftelser. Han som så på bilen og fortalte meg om det har også sagt seg vil til å "innhente" pengene for meg...men vil heller la selger ordne opp i dette selv på en human måte Og sinte pakistanere i avisen?slike ting kommer aldri opp i media Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Egentlig så kan jo dette være en bra ting for deg da Er du heldig så får du kansje dekkt å få fiksa feilene på motor. Er ikke sikkert gamle eier har lyst til å få den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Altså....Bjørn solgte bilen til en kurder som igjen solgte bilen til meg...Om kurdern må ta tilbake bilen er igrunn ett fett for meg...Bjørn informerte kurdern om at bilen hadde motorproblemer, men kurdern sa ikke dette til meg...ergo.. kurdern må brenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Altså....Bjørn solgte bilen til en kurder som igjen solgte bilen til meg...Om kurdern må ta tilbake bilen er igrunn ett fett for meg...Bjørn informerte kurdern om at bilen hadde motorproblemer, men kurdern sa ikke dette til meg...ergo.. kurdern må brenne må ikke kjøpe bil av disse utlendingene, kjeltringer alle sammen neida....alt for dårlig lørdagshumor. Siden tidligere eier er velvillig til å hjelpe deg har du en god sak. Krysser fingre for at dette går din vei fort og at det ikke blir alt for mye tull, selv om jeg ikke tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Altså....Bjørn solgte bilen til en kurder som igjen solgte bilen til meg...Om kurdern må ta tilbake bilen er igrunn ett fett for meg...Bjørn informerte kurdern om at bilen hadde motorproblemer, men kurdern sa ikke dette til meg...ergo.. kurdern må brenne Joda ser den. Men isted3en for å heve kjøpet så kan det jo hende at du tjener mere på at du får feilene rettet Da stiger jo bilen litt mere i verdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 jo men igjen...gidder ikke sitte med en bil der det til stadighet dukker opp feil..billigste er vel å kjøpe en ny motor og montere den..men ja...må bare bli kvitt bilen...Fikk jo heller ikke godkjent lån på bilen siden den var for gammel og da vil jeg ikke legge ut cash for den..har nok av andre ting å bruke penga på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 jaja skal ringe han etterhvert idag...får se om vedkommende tar tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå