wicky124 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 han tok jo tlf...men utsetter og utsetter møtet...er tydeligvis superopptatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 han tok jo tlf...men utsetter og utsetter møtet...er tydeligvis superopptatt.... Folk som utsetter og utsetter lyser det svindler og kjeltring av dessverre... Tror du bare må sette foten ned før eller senere og bare kreve et møte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Oj, dette høres ikke bra ut =/ Du får ha lykke til med pengeinnkrevingen osv, bare å sette foten ned. Ser i hvertfall ut som at du har en ganske god sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Meld fra til forbrukerådet med en gang. Hvis han drøyer leng nok, å saken ikke kommer opp på en stund så har du ikke noe du skulle sagt. for angrefristen er ikke lang desverre. uansett hvor mye feil det er med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Fikk møtt han tilslutt...Først var han komplett uvitendeom "oi var motor ødelagt bror?jeg visste ikke wolla" Men ga han tre valg..enten tar han tilbake bilen og tilbake betaler meg kjøpssummen, eller så gir han meg 20tusen i erstatning for defekt motor. Om han ikke vil noen av de der så får vi bare ta saken via retten. Da sa han bare "ja du får bare ta det via retten jeg vinner 95% sikkert blablabla"! Også sa jeg..vel..du kjøper og selger mye biler og du har ikkeno firma og du betaler ikke skatt på dine inntjeninger..Tror skatte myndighetene er interessert i å vite hvor mange biler du har solgt siste 10årene..Og tro meg...du får en heftig skattesmell pga det (er lov å selge 4biler i året skattefritt) Da ble han plutselig mer velvillig til å finne en løsning utenom dette...Han ba om tid frem til onsdag for å finne ut hvordan han kunne fikse dette..Sa "jeg kan skaffe deg motor, du betaler bare 10tusen"..da måtte jeg bare smile litt as Anyway..får vente til onsdag og se hva han kommer frem til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Hjelper å true litt Får håp det ordner seg for deg uten for mye styr da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 hehe...stakkars fyr om han ikke payer men ja...trusler hjelper så lenge det er snakk om økonomiske endringer i hverdagen hans...anyway..får håpe på det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 trusler med skattemyndighetene hadde jeg tatt alvorlig i alle fall( selv om jeg seff har alt i orden der da) Du får ha lykke til Wicky, vi krysser fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Var innom Sunnaas idag siden mamma trenger litt hjelp etter en kneoperasjon...stakk også en tur innom trafikk skadde avdelingen...damn...setter ett støkk i hjertet....Mye skadete mennesker der....Og mange av dem var uskyldige...Andre sjåfører som hadde truffet dem... Tror jeg skal kjøre en smule mer forsiktig fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Det låter klokt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Tok noen bilder igår og idag...med mobil..kjeda meg... Hos azeton..han har laaaav femmer og siden jeg er staner som vil bli integrert har jeg nå funnet meg en nachokebab... Også kjøpte jeg meg en trøstegave igår.. Raymond Veil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Klockan kan du sända till mig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 hahahha...never ever... min tredje i samlinge...aldri om den skal forsvinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Du har alldeles för mycket pengar:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Du har alldeles för mycket pengar:P Lønner seg å være nav ansatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå