Gå til innhold

Wicky124 sin 728iA :) solgt :(

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han tok jo tlf...men utsetter og utsetter møtet...er tydeligvis superopptatt....

Folk som utsetter og utsetter lyser det svindler og kjeltring av dessverre... :( Tror du bare må sette foten ned før eller senere og bare kreve et møte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld fra til forbrukerådet med en gang. Hvis han drøyer leng nok, å saken ikke kommer opp på en stund så har du ikke noe du skulle sagt. for angrefristen er ikke lang desverre. uansett hvor mye feil det er med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk møtt han tilslutt...Først var han komplett uvitendeom "oi var motor ødelagt bror?jeg visste ikke wolla" Men ga han tre valg..enten tar han tilbake bilen og tilbake betaler meg kjøpssummen, eller så gir han meg 20tusen i erstatning for defekt motor. Om han ikke vil noen av de der så får vi bare ta saken via retten. Da sa han bare "ja du får bare ta det via retten jeg vinner 95% sikkert blablabla"! Også sa jeg..vel..du kjøper og selger mye biler og du har ikkeno firma og du betaler ikke skatt på dine inntjeninger..Tror skatte myndighetene er interessert i å vite hvor mange biler du har solgt siste 10årene..Og tro meg...du får en heftig skattesmell pga det (er lov å selge 4biler i året skattefritt)

Da ble han plutselig mer velvillig til å finne en løsning utenom dette...Han ba om tid frem til onsdag for å finne ut hvordan han kunne fikse dette..Sa "jeg kan skaffe deg motor, du betaler bare 10tusen"..da måtte jeg bare smile litt as :)

Anyway..får vente til onsdag og se hva han kommer frem til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Sunnaas idag siden mamma trenger litt hjelp etter en kneoperasjon...stakk også en tur innom trafikk skadde avdelingen...damn...setter ett støkk i hjertet....Mye skadete mennesker der....Og mange av dem var uskyldige...Andre sjåfører som hadde truffet dem... Tror jeg skal kjøre en smule mer forsiktig fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bilder igår og idag...med mobil..kjeda meg...

08032010098.jpg

08032010097.jpg

01032010072.jpg

01032010071.jpg

Hos azeton..han har laaaav femmer :lol:

06032010079.jpg

og siden jeg er staner som vil bli integrert har jeg nå funnet meg en nachokebab...

Kebab.jpg

Også kjøpte jeg meg en trøstegave igår..

Raymond Veil:)

01032010075.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...