wicky124 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 selv om jeg virkelig elsker mercer så var den der relativt stygg... men ja...er kjedelig med FWD...men igjen...må bare bli kvitt bimmern og eventuelt få ett lite mellomlegg til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 En s70 2.5T er jo egentlig en ganske fin bil til å være fwd da, går helt greit gjør den også. 197hk hvis jeg ikke husker helt feil, men skulle ikke du ha plass til svær labrador i den neste bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Labrador? Wicky er macho og ska ha Pitbull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Original, den S-klassen! Så ut som likbil/mafiavogn/japseprosjektbilkombo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 vel..om man får den s-klassen til ca 20-30k så kjøper jeg den tvert og ja..ikkeno labrador..er for "hvit" hund for meg..skal ha "Liten pittbull" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 pøhh... du virker mye mer som en labradortype en en pitbulll type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 hhahaahah...joda..hadde tatt seg ut...staner med labrador...hvorfor ikke en greyhound?italiensk mynde?puddel? nei..litt selvrespekt må jeg ha..så det blir en staffordshire bullterrier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Faen meg merkelig as...Om jeg solgte en rusten e30 uten motor så kunne jeg solgt den for 50tusen på dagen..men neida...en fullstappa sjuern er umulig å selge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Invistere i noen Alpina felger Wicky, så får du en ganske fet tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 hmm...vel...hadde faktisk alpina felger liggende hos en kompis som jeg skulle bruke i sommer...MEN...les hele tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Hehe, ja jeg ser tittelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 kjedet meg idag grunnet manglende arbeid...så da skrudde jeg av vinterhjula og satte på 18toms m5look felger..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 de alpina felgene du hadde planer å bruke. er de 20" til B12? er de til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 usikkert om de er til salgs...er egentlig en kompis sine...og han skal også selge bilen, men vet ikke om skal beholde felga eller ikke...kan jo sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 kjedet meg idag grunnet manglende arbeid...så da skrudde jeg av vinterhjula og satte på 18toms m5look felger..hmm... Åssen ble det da? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå