Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Er det du som har satt inn M5 interiør og slikt i bilen..?
BMWPower Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Er det du som har satt inn M5 interiør og slikt i bilen..? Nei, det stod i bilen
OTeigen Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Noen som vet hvilken farge dette er? Da var sommerfelger bestillt Synd at de er leveringstid på ca 8 uker Men da er de custom made til min bil, etter mine ønsker, så det er jo verdt å vente litt på. Ble WORK Meister 3delte 19" felger (9" & 10,5"). Akuratt like som på denne. Håper det blir bra
BMWPower Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Mener den er også LeMans blå, men skal ikke si helt sikkert...
BMWPower Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Da har jeg bestemt meg for å legge bilen for salg, blanda følelser ang dette , men skal nå prøve å se om jeg klarer gjennomføre et salg. Har planer om større hus og STOR garasje så da gjelder det om å få inn litt egenkapital. Om jeg skal klare selge den, så må det skje nå. Hvis jeg venter til våren så tror jeg neppe jeg klarer det, alt for kjekk å kjøre Blir lagt ut på finn iløpet av helgen...
S.Hafsmo Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 hmm.. Kanskje jeg skulle overtalt deg til å selge Work hjula til meg da? tror det hadde gjort seg. Hva slags kjøretøy har du vurdert å erstatte med da?
pkgrette Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 da lure jeg på hvem ca pris du hadde tengt deg... bør ikke være vanskelig å finne kjøper på denna
Tzunami Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Neiånei! Skjønner den økonomiske delen da, men tenk så bittert det blir når snøen forsvinner da!
BMWPower Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 hmm.. Kanskje jeg skulle overtalt deg til å selge Work hjula til meg da? tror det hadde gjort seg. Hva slags kjøretøy har du vurdert å erstatte med da? Da får du trekke kølapp, flere som er int i de Men bilen selges i første omgang med felgene, om evnt kjøper vil ha bilen uten felger så kan det diskuteres. 19" er alt for stort på E34 alikevel Vet ikke hva bil det blir, men hovedsaklig en bil jeg kan bruke hele året så jeg slipper ha 3 biler. Kunne tenkt meg en M3 E46 eller E60 med Mpakke og kurrant motor, ikke 520.
BMWPower Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 da lure jeg på hvem ca pris du hadde tengt deg...bør ikke være vanskelig å finne kjøper på denna Er jo ikke en veldig stor kjøpergruppe på slike biler, men for noen som er på utkikk etter noe slikt så er den jo et meget godt eksemplar. 330 000,- med felger, 300 000kr uten felger.
BMWPower Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Neiånei! Skjønner den økonomiske delen da, men tenk så bittert det blir når snøen forsvinner da! True, men tenkt så fantastisk det blir med STOOOOR garasje Med plass til fremtidige prosjekter...
BMWPower Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26664702 Er ikke godkjennt av finn enda, men blir vel det iløpet av dagen.
LasseEllingsen Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Nå skulle jeg gjerne hatt 300 000 høvdinger..
Pedi Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 True, men tenkt så fantastisk det blir med STOOOOR garasje Med plass til fremtidige prosjekter... På hvilken side av Stord blir denne garasjen da? Er jaggu dyrt å bygge garasje utover standardmål. Lykke til med salget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå