Azeton Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Driver og tar en ringe runde på forskringer iom at jeg har liten plan om en bil til. 93 520 touring, Delkasko.. Det billigste er da 9700 i året fra Tryggvesta. 10500 fra gjensidige. 15000 fra if og hele 18500 fra unison som faktisk har avtale med bwmccn.. 22år om bor i oslo. Syns dette er VELDIG dyrt? hva er det dere andre betale i forsikring? Samtilige spør om bilen er forsikret i et selskap idag.. Vil det lønne seg og forsikre den i tryggvesta for så og ringe gjenstridige? Alle har alder som en godgrunn, men vet at det er flere her på min alder med mye bedre pris..
gripfreak Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 er 18 år har en bmw e39 520 på full kasko betaler 1600 i mnd
Azeton Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 er 18 år har en bmw e39 520 på full kasko betaler 1600 i mnd Hvilke forsikringselskap har? greit og oppgi dette
Azeton Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 er 18 år har en bmw e39 520 på full kasko betaler 1600 i mnd Hvilke forsikringselskap har du og modell? greit og oppgi dette
gripfreak Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 har gjensidige fikk en ganske grei avtale med livsforsikring
Ad|oS Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Men betaler fortsatt 19tusen i bilforsikring... Har litt under 10 på delkasko jos Gjensidige for min 325. Full kasko på litt over 30, så er ikke aktuelt
SteffenO Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 18 år, betaler 12 000 på min 528. Full kasko Er hos Sparebanken btw.
j0lle Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 25år, mellom 6 og 7k på bimmern i året selv.. Gjensidige har kommet godt ut blant BMW folket tideligere..
noekult Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 På min første bil kostet kun ansvarsforsikring 15000 kr. (E-klasse W210, 3 liters diesel), og da var jeg 19 år med 20%/startbonus. Postbanken. Det var sinnsykt dyrt, men jeg fikk bilen til kupp pris så det ble en avtale. Nå koster samme bil 3700 kr. i året, med 25 år/70%/Postbanken. Det blir bedre etterhvert, men det er sinnsykt dyrt i begynnelsen. BMW med litt motor er ille å forsikre helkasko, fortsatt kommer jeg ikke under rundt 18.000 kr. i året for en E46 325 f eks. Egentlig veldig rart, da en Honda S2000/Porsche Boxster koster 20.000 i helkasko hos Postbanken, med 25 år alder og 70% bonus... Og det er jo mye raskere ("farligere") sportsbil enn det en tam 325 fra BMW noen gang kan få blitt... Jeg har alltid hoppet mellom Gjensidige og Postbanken, de som har hatt de greieste dealene for meg som ung sjåfør som bor i Oslo. Postbanken overrasker veldig av og til. Jeg vet at Gjensidige og de andre som "er brukbare for ungdom" ikke gidder å gå nærheten av noe som er verre enn en MX-5! Men Postbanken ja, dem kan forsikre litt av hvert sært. RING RUNDT! Husker ikke hva et viss forsikringsselskap heter (er ganske små og relativt ukjent), men jeg fikk alltid bra pris hos dem (Golf 1, Corolla, gammel type Mini). Kjøpte MX-5, plutselig ville de ha mye penger, fordi dette var jo sportsbil (spilte ingen rolle at bilen bare hadde 120 hk). Her var Postbanken bare halvparten så dyr. Moralen er, RING RUNDT.
Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Driver og tar en ringe runde på forskringer iom at jeg har liten plan om en bil til. 93 520 touring, Delkasko.. Det billigste er da 9700 i året fra Tryggvesta. 10500 fra gjensidige. 15000 fra if og hele 18500 fra unison som faktisk har avtale med bwmccn..22år om bor i oslo. Syns dette er VELDIG dyrt? hva er det dere andre betale i forsikring? Samtilige spør om bilen er forsikret i et selskap idag.. Vil det lønne seg og forsikre den i tryggvesta for så og ringe gjenstridige? Alle har alder som en godgrunn, men vet at det er flere her på min alder med mye bedre pris.. det er mange faktorer som utgjør hvilken premie selskapene skal ta. send meg en pm med info så kan jeg se her på Gjensidige. jeg syns det også er greit å ta med kvalitet, skadeoppgjør, service m.m i valg av forsikring..ikke bare pris
jonr- Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Driver og tar en ringe runde på forskringer iom at jeg har liten plan om en bil til. 93 520 touring, Delkasko.. Det billigste er da 9700 i året fra Tryggvesta. 10500 fra gjensidige. 15000 fra if og hele 18500 fra unison som faktisk har avtale med bwmccn..22år om bor i oslo. Syns dette er VELDIG dyrt? hva er det dere andre betale i forsikring? Samtilige spør om bilen er forsikret i et selskap idag.. Vil det lønne seg og forsikre den i tryggvesta for så og ringe gjenstridige? Alle har alder som en godgrunn, men vet at det er flere her på min alder med mye bedre pris.. Det som vil lønne seg for deg med lav bonus, er å bytte selskap hver 6.mnd. Da vil du oppnå bonusøkning dobbelt så kjapt. Det har jeg gjort og har max av "hva jeg kan ha" ifht alder. Jeg er 24 og har 70% på 1. år. Det er ikke alle som er klar over dette. Om du har en "vanlig" bil og er over 23år, så vil nok Trygvesta være veldig konkurransedyktig. Ønsker du et godt tilbud fra Vesta, så send meg PM. Kan få ordne langt bedre rabatter enn hva du vil få ved å ringe sentralnummeret. (Høyst sannsynlig en del rimeligere enn 9700,- som du har blitt forespeilet.)
Julianv Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Hæ er det mulig? Så vis man bytter selskap hver 6 mnd så stiger bonusen raskere?
jonr- Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Hæ er det mulig? Så vis man bytter selskap hver 6 mnd så stiger bonusen raskere? hehe.. Er ikke så mange som er klar over dette, men ja Jubla ganske høyt da jeg fant ut det jeg også. På mine 2 biler hadde jeg 40% bonus da jeg startet å bytte. Etter et år hadde jeg 60%, 6mnd senere hadde jeg 70% 1år Så er det da 70% 1. 2. 3. 4. 5. år, før du går opp til 75%.. Så er det 1.2.3.4.5. til du oppnår 75% bonusfriskade evt. muligheten til å sette opp til 80% (som er MAX). ...så løp og bytt
PIIIPower Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Sjekk codan også Ellers kan det lønne seg å ha en liten innboforsikring eller reise eller noe annet smått. Da får man "samle"rabatt og den er gjerne %vis og blir fort høyere enn tilleggsforsikringen
Yngvejos Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Driver og tar en ringe runde på forskringer iom at jeg har liten plan om en bil til. 93 520 touring, Delkasko.. Det billigste er da 9700 i året fra Tryggvesta. 10500 fra gjensidige. 15000 fra if og hele 18500 fra unison som faktisk har avtale med bwmccn..22år om bor i oslo. Syns dette er VELDIG dyrt? hva er det dere andre betale i forsikring? Samtilige spør om bilen er forsikret i et selskap idag.. Vil det lønne seg og forsikre den i tryggvesta for så og ringe gjenstridige? Alle har alder som en godgrunn, men vet at det er flere her på min alder med mye bedre pris.. Det som vil lønne seg for deg med lav bonus, er å bytte selskap hver 6.mnd. Da vil du oppnå bonusøkning dobbelt så kjapt. Det har jeg gjort og har max av "hva jeg kan ha" ifht alder. Jeg er 24 og har 70% på 1. år. Det er ikke alle som er klar over dette. Om du har en "vanlig" bil og er over 23år, så vil nok Trygvesta være veldig konkurransedyktig. Ønsker du et godt tilbud fra Vesta, så send meg PM. Kan få ordne langt bedre rabatter enn hva du vil få ved å ringe sentralnummeret. (Høyst sannsynlig en del rimeligere enn 9700,- som du har blitt forespeilet.) Jeg er 21 år og har 70% på første år uten å bytte selskap. Til trådstarter. Det er vel like greit å ha ansvar på en så billig bil som en e34 520it. Om den så skulle brenne opp, vil bonustapet koste deg mer enn om verdien på bilen går tapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå