Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

-Når du prøver å sjekke opp ei dame og spør hvilke interesser hu har, og hu svarer fotball. For deretter å heller snakke bil med kompissene enn å prøve å score..

-Når du var edru hele russetiden fordi det var gøyere å være sjåfør..

-Når du kan fortelle mer om detaljene og sammenligninger mellom diverse konkurrerende bilmodeller enn hva eieren av en spesifikk bil gjør

-Når du vasker bilen før du skal bruke den på date, selvom det medfører at du blir for sen til avtalen

-Når du tipper riktig på over 9av 10 lykter i mørket

-Når du konsekvent kjører etter jakten på det perfekte sporvalget i de gøyeste partiene en kjører

-Når du heller girer ned med mellomgassing enn å bremse

-Når det ikke er plass til bilen i dobbelgarasjen pga deler og verktøy

Skrevet
egentlig burde man kvitte seg med damene...de setter en stor stopper for den genuine bilinteressen vi gutta har :P Er såpass heldig at fruen er villig til å skru eller vaske bilen :) Hun nekter meg å selge bil hun faktisk liker (coupeen) og finner felger som kan passe nye bimmern vår..og generelt blir glad om jeg sier jeg skal montere ny stereo...MEN...nåde den so tar med seg felger opp i boden..hahah :P

Den er jeg enig i! Kunne godt ha bodd i en leilighet i sentrum jeg og da kjørt rundt i en E60 M5 eller X5 3,5d, det hadde ikke gjort meg noen verdens ting bare så lenge jeg disponerte en garasje. Kunne også tenke meg å selge begge bilene i tillegg til madamens Golf og kjøpt meg en 2009 E61 530XD, men så var det det med badet som skulle pusses opp da....! :roll:

Skrevet
egentlig burde man kvitte seg med damene...de setter en stor stopper for den genuine bilinteressen vi gutta har :P Er såpass heldig at fruen er villig til å skru eller vaske bilen :) Hun nekter meg å selge bil hun faktisk liker (coupeen) og finner felger som kan passe nye bimmern vår..og generelt blir glad om jeg sier jeg skal montere ny stereo...MEN...nåde den so tar med seg felger opp i boden..hahah :P

Den er jeg enig i! Kunne godt ha bodd i en leilighet i sentrum jeg og da kjørt rundt i en E60 M5 eller X5 3,5d, det hadde ikke gjort meg noen verdens ting bare så lenge jeg disponerte en garasje. Kunne også tenke meg å selge begge bilene i tillegg til madamens Golf og kjøpt meg en 2009 E61 530XD, men så var det det med badet som skulle pusses opp da....! :roll:

hehe...vel...håper ikke fruen din leser dette innlegget ditt :lol:

Skrevet

hehe...vel...håper ikke fruen din leser dette innlegget ditt :lol:

Hehe! :lol: ja det er sant! men jeg tror ikke ho har interesse av Bimmers heldigvis! Det er rart med det men det er et UTROLIG ømt tema akkurat det med prioritering av bil framfor andre ting, f eks huslige ting :wink:

Men tankene og drømmene har vi heldigvis for oss selv :)

Skrevet

Hehe! :lol: ja det er sant! men jeg tror ikke ho har interesse av Bimmers heldigvis! Det er rart med det men det er et UTROLIG ømt tema akkurat det med prioritering av bil framfor andre ting, f eks huslige ting :wink:

bare vent til du gifter deg...da eier hun drømmene og tankene dine også..Min frue er titt og ofte innom bimmers på min profil og leser litt og ser på no bilder av bimmere...huslige ting er forresten forbeholdt jenter.. :P

Skrevet

bare vent til du gifter deg...da eier hun drømmene og tankene dine også..Min frue er titt og ofte innom bimmers på min profil og leser litt og ser på no bilder av bimmere...huslige ting er forresten forbeholdt jenter.. :P

Ojoj.... :shock: er ikke det litt skummelt da? selv om du er heldig som har en bil-interessert frue da :D Jeg får bare høre "sitter du med det BMW-greiene nå igjen" eller når jeg skriver innlegg "hadde du bare engasjert deg like mye med å få orden på det badet i kjellern" Husligeting er for jenter ja, det er igrunnen like greit selv om jeg var rask med å få fliselagt garasjen da vi kjøpte hus 8)

Jeg skulle kanskje passe uttalelsene mine litt framover, ho kan jo bli nyskjerrig på hva jeg egentelig bruker så mye tid til på ettermiddagen, kveldene og med laptopen på dyna.

Hehe! jeg blir nesten nervøs her jeg nå sitter to meter unna ho, tenk om ho akkurat NÅ snur seg og sier"nå skal jeg se hva du driver med" :?:shock:

Skrevet

Ojoj.... :shock: er ikke det litt skummelt da? selv om du er heldig som har en bil-interessert frue da :D Jeg får bare høre "sitter du med det BMW-greiene nå igjen" eller når jeg skriver innlegg "hadde du bare engasjert deg like mye med å få orden på det badet i kjellern" Husligeting er for jenter ja, det er igrunnen like greit selv om jeg var rask med å få fliselagt garasjen da vi kjøpte hus 8)

Jeg skulle kanskje passe uttalelsene mine litt framover, ho kan jo bli nyskjerrig på hva jeg egentelig bruker så mye tid til på ettermiddagen, kveldene og med laptopen på dyna.

Hehe! jeg blir nesten nervøs her jeg nå sitter to meter unna ho, tenk om ho akkurat NÅ snur seg og sier"nå skal jeg se hva du driver med" :?:shock:

hehe...damen har passordene til mine nettbaserte nytelser så har ikke så stor interesse av å inkludere henne i alt...om hun er interessert, så logger hun seg inn og leser...Har vel innimellom hørt "ja du kan jo gifte deg med pc..du bruker mer tid der enn på meg" men slik holdning varer ikke så veldig lenge :D

Skrevet

Når du som jente:

-Får kommentarer av besøkende om bildelene du har liggende i gangen...

-Skremmer mannfolka pga din over gjennomsnittet bilinteresse og kunnskap...

-Har garasjen full av deler du egentlig ikkje har bruk for, men tok det med hjem fra arbeidsplassen for det egentlig sku kastes...

-Har en halv delebil liggende i deler utforbi huset...

-Har verktøy og muttere/skruer liggende i veska...

-Synes det e kjekkere å vaske og polere bilen enn å gjøre husarbeid...

-Kjøper inn mer bilpleieprodukter enn hudpleieprodukter...

-Lærer dattera si på 3 år hvilken bil hu sitter i, og som fint svarer "BMB" hihih (vanskelig å si BMW)

- Har skrubbesåpe med sand i, i dusjen for å kunne skrubbe vekk restene etter dagens økt i olja...

Sånn guttar, då fekk dåkke det bekrefta, eg e RAR! Bring it on...

Skrevet
-Lærer dattera si på 3 år hvilken bil hu sitter i, og som fint svarer "BMB" hihih (vanskelig å si BMW)

HERLIG! :D

Hehe synes eg og :D Hu kjenne lett igjen mammen sin bil blant alle andre biler når eg hente na i barnehagen. :D

Skrevet

HERLIG! :D

Hehe synes eg og :D Hu kjenne lett igjen mammen sin bil blant alle andre biler når eg hente na i barnehagen. :D

Haha :D akkurat som min det.

Men hun er litt sur fordi jeg solgte den lilla bmb'en...

Hun sier forresten at hun og skal ha bmb når hun blir stor sånn som pappa, men hun skal ha rosa ;)

Og for en stund siden hørte jeg hun si noe om aschenitzer (ac schnitzer), men fikk ikke med meg hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...