Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

zwv8wglexwv6d7vd9nol.jpg

vil ikke si meg helt enig i denne testen....jeg er absolutt ikke homo men jeg la merke til at BMW logoen var borte FØR jeg så dama :D

Skrevet

Du vet at du er over middels opptatt av bil når du dagen før du skal bytte inn bilen i ny, kjører rundt en siste tur og faktisk er direkte trist. Dette var tilfelle nå BMWen blei bytta i A6en, da hadde jeg meg en siste tur sånn kvelden før(Må jo helst levere fra seg bilen med så lite bensin som mulig, man driver da ikke med veldedighet)

Heldigvis så fikk BMWen ordentlige skikkelige mennesker som nye eiere!(En jurist med frue faktisk) Men nå skal snart min gode gamle Audi 100 nummer 2 bil selges og jeg gruer meg noe voldsomt faktisk :cry:

Skrevet

Når man sannsynligvis flytter til en langt mindre og billigere leilighet enn det man egentlig trenger fordi man ønsker å ha 2biler og motorsykkel i etableringsfasen..

Når man knapt har kjøpt den ene bilen før man vet hvilken bil en skal ha neste gang, og hvordan den skal se ut.

Skrevet
Når man sannsynligvis flytter til en langt mindre og billigere leilighet enn det man egentlig trenger fordi man ønsker å ha 2biler og motorsykkel i etableringsfasen..

Når man knapt har kjøpt den ene bilen før man vet hvilken bil en skal ha neste gang, og hvordan den skal se ut.

Eller når man som jeg gjorde da med ganske ferskt sertifikat! Gikk i andreklasse på Videregående og man kjøper seg en 5-serie til over 220 000 kroner når man har en Deltidsjobb som klargjører på Bavaria! Ikke hver dag en elev kjører finere bil enn rektor!hehe :lol: Er noen år siden nå men gøy var det :)

Skrevet

Apropos finere bil enn rektor.. En barndomskompiss av meg fikk z4 3,0i coupe av faren i 18års presang. Nyprisen var vel noe sånt som 850 000 eller noe sånt. Det var hvertfall utstyr for mer enn 150 000..

Skrevet

Jada, han er bortsjemt med tanke på hvilke verdier han sitter i besittelse av som følge av gaver fra faren, men han er akkurat like jordnær som alle andre. Jeg tviler på at det er så mange som hadde takket nei til en z4.. Utenom det kjenner jeg mange som "viser" at de er bortsjemt i langt større grad, og fikk mye mer av foreldrene i barndommen enn han.

• 3 months later...
Skrevet

bilnisse er du når du bruker andres penger du på biler(les foreldrenes), og kjøper det meste som er interessant for mer enn egentlig verdi..

også når du tar bussen istedenfor å kjøre bil med original høyde

Skrevet
Jeg ble på gråten når E30en ble kjørt bort i en tilhenger. Virka som om mannen med ljåen hadde tatt seg en tur.

Ja, jeg vurderte salg en stund jeg også, men hver gang jeg gikk ut i garasjen for å se på bilen eller kjøre en tur så sa jeg til meg selv; "nei faen, je kain'te sella den her vett".

- Du vet du er bilnisse når du kjøper en 100% fungerende bil med rekkesekser, 170 hk og bakhjulstrekk for så og sette den i garasjen og kjøpe en gamlere, styggere og sliten Golf 2 med 90 hk, småfeil og ikke-fungerende varmeapparat som skal - ja nettopp - brukes hovedsaklig på vinterstid som fører til at du må kjøre med snøscootersko, votter og lue og ALLIKEVEL måtte stoppe bilen for å hoppe rundt for å få igjen varmen i kroppen!! Det kan vel også kalles "selvskading".

- Du vet du er bilnisse når du har 5 forskjellige felgsett til én og samme bil som kun brukes på sommertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...