awt Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Jeg har et M-tech-ratt liggende som skal passe til 1-serie (E81/82/87/88) og 3-serie (E90/91/92/93). Rattet er perforert på sidene, samt at det har sømmer i M-fargene. Rattet ser og føles helt nytt ut, men det har to små sår på baksiden av den midterste delen inne mot midten (samme plass på hver side). Hva disse kommer fra aner jeg ikke. Knappene jeg har passet ikke, så det mangler knapper og deksel rundt disse. Dette kan kjøpes på eBay (enten brukt, eller nye av carbon o.l.) eller hos Koed/GS osv. Det er heller ingen ledninger på airbagen, kun to kontakter. Om dette normalt følger med aner jeg ikke, men jeg vet den kabelen selges løst for 236,- hos GS. Jeg tok ikke bilde av airbagen, men det er en vanlig airbag for M-tech-ratt med vanlig BMW-deksel på. Pris vet jeg ikke helt, men sammenligner jeg med finn.no ser jeg at det er et ratt av samme type (uten knapper, ikke M-tech) til 5000,-. Jeg føler mitt ratt er mer "eksklusivt", men siden det ikke er komplett håper jeg ihvertfall på rundt samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 ååh.. DIGG ratt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 kunne tenkt meg dette i e46n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ja, det er deilig å holde i. Planen min var å ha det i e46-en, men jeg er litt skeptisk til å koble om airbagen. I tillegg blir det litt problemer med multifunksjonsknappene, da e46 har ti, mens dette rattet har bare plass til åtte. Om man får noen av disse til å fungere er en annen sak. Det viser seg også at knappene jeg har liggende ikke passer til dette rattet, så det er ikke noe poeng at de følger med lengre. Det er en som har sagt han skal ha rattet, så jeg avventer litt derfra for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 passer "1000-aporet" på rattet på e46 ratt-akselen? har aldri prøvd det før, eller hørt om noen som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Aner ikke hva det betyr, men selve rattet skal passe rett på. Må noen modifisering til ang. den dingsen som deaktiverer blinklys og noe greier eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 på veggene i hullet (på rattet) som rattstammen skal inn i er det "tenner" som skal gripe noen tenner som er på rattstammen.. altså 1000-spor eller splines som vi kaller det men vist du sier det skal passe såh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 pris:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Det står et pris-"forslag" i slutten av første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå