j_b Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 dyktigere folk må mann lete lenge etter!! http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=37916 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Dette er håndtverk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 DAMN!! sykeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Bra noen har forstått hvordan det skal gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 syke satan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Har tydelig noen år på baken han her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Imponerende håndverk!! Først var jeg litt skeptisk og hadde tenkt å lime inn noen linker til tråder på vwnorge.no, men ble sittende igjen med litt hakeslepp istedet Syntes kanskje det var litt rart at han ikke benyttet nye org skjermer bak da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Blir tom for ord jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Veit hva han driver med han karen der ja Imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Denne karen kan tingen sin. . Noen som la merke til tråd navnet hans? "E30 M3 minor rust repair" Minor? Som i E30 M3, mindre rust reperasjon ? Syns denne "reperasjonen" ble til en toltal overhaling jeg.. Godt å se noen passe på å bevare disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Godt å se at noen tar godt vare på en gammel klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Skjønner ikke helt hvorfor dette er så mye og bli imponert over? Er det ikke slik man reparerer rust da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsn302 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Sykt asss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Dette var et rått restaureringsprosjekt Må være genialt og fremlegge slik dokumentasjon ved fremtidig salg. Jeg hadde ihvertfall betalt godt for denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 takk for linken satt og leste gjennom hele tråden, intressant, morsomt og imponerendes. for ett arbeid han karen har gjort. veldig få gjør det såpass grundig tenker jeg. Bilen ble vel 3 doblet i verdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå