316 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Obs!Det virker som om avsenderen av denne mailen holder til i Nigeria. Vær varsom når du gjør avtaler på nettet og vær spesielt oppmerksom hvis: Teksten er på engelsk, eller virker auto-oversatt. Kjøper vil betale for objektet usett (eller ønsker å betale med sjekk). Navn: Oas E-post: oasauto@mail.mn Telefon: +447011136181 Melding: Hello, i will like to know if the automobile advert placed online is still available for sale. kindly send me some pictures and selling price. Thanks. Han kan godt få kjøpe bilen usett, er jo tross alt JEG som ønsker å kjøpe en bil. Snakker vi motsatt Nigeria-svindel? Hehe! http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1265669676 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Dumt å være utenlandsk svindler på Norske annonser hvis man ikke leser Norsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Der har vi en som virkelig har skjønt det Får slenge med en liten leke bil om han bestemmer seg for å betale da, bare for å være litt hyggelig x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Fått samme jeg også, da var han ifra Italia da men. Jeg ga han adressen til skolen min, og sjekken skal vist være på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Skulle gitt han adressen til din lokale politistasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Se her, denna karen holdt også på å gå rett i fella, men oppdaget det heldigvis!: http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article740060.ece Som han sier så er det litt uggler i mosen når utlendinger kommer til Norge for å importere bil, særlig med de prisene vi har i forhold til andre land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Dersom jeg hadde klart å lure penger ut fra en som i utgangspunkte prøvde å svindle meg, hadde det gjort meg til en svindler? Skulle likt å se nigeriansk politi ordne opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Skulle likt å se nigeriansk politi ordne opp! Hahaha! Afrikapoliti kan du kjøpe på billigsalg, finnes vel ikke mer korrupt politivesen i verden. Husker vi blei stoppa i Marrokko for å ha kjørt på rødt lys, i tillegg så var det et kjempeproblem at bilen var en norskreg Golf GTI OG at føreren hadde en liten promille innabords(ja jeg skammer meg for å ha vært med på slik galskap). Men for 150 norske kroner så var saken ute av verden mot at vi tok ferja til Spania innen 24 timer Alternativet hadde jo vært å dele en 6 cm2 stor celle med 13 mann, med hull i gulvet som dass! Bilen hadde blitt avskilta og sendt ut på landet for så å blitt plukka i biter og solgt(GTI er ikke hverdags i Marokko, Politiet kjørte Peugeot 309 fra 80 tallet en gang), så vi følte vi gjorde et kupp for de 150 kronene og kom oss på ferja i en grisefart Litt OT dette her men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Jeg har fått både en henvendelse fra (utrolig lættis valg av navn,men morsomt) Captain Jim Morgan (capt. Morgan er et rom-merke) via autodb og en henvendelse fra en uspesifisert utlending via finn.no etter at bilen min ble lagt ut der. "I urgently wish to buy your car,please send me the last asking price and pictures" Yeah right.. Hvor føkkings dum må du være for å gå på noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Se her, denna karen holdt også på å gå rett i fella, men oppdaget det heldigvis!:http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article740060.ece Som han sier så er det litt uggler i mosen når utlendinger kommer til Norge for å importere bil, særlig med de prisene vi har i forhold til andre land HAHAH! Fytte rakkern for en bil!! 130 lapper for en blues brothers-styla golf?? ah,fy fasiken! Så jo ikke heeelt stødig ut han som skulle selge den heller spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Se her, denna karen holdt også på å gå rett i fella, men oppdaget det heldigvis!:http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article740060.ece Som han sier så er det litt uggler i mosen når utlendinger kommer til Norge for å importere bil, særlig med de prisene vi har i forhold til andre land HAHAH! Fytte rakkern for en bil!! 130 lapper for en blues brothers-styla golf?? ah,fy fasiken! Så jo ikke heeelt stødig ut han som skulle selge den heller spør du meg Hahaha! så vittig! Akkurat det samme reagerte jeg også på, men som du vet så kan man si mye om eieren bare man ser bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Hadde en her i sommer som ville kjøpe Civicen min, sendte meg email på engelsk osv. Var igrunn veldig skeptisk over flere av dem, men til slutt sa jeg at om han kom med pengene så skulle han få bilen. Hører ikke et pip videre, så plutselig ringer det en dame fra Stavanger, som visstnok var kona til denne fyren.. Etter masse fram og tilbake så kom vi fram til at jeg kunne få en kompis til å kjøre bilen til Stavanger, om han betalte halvparten på forhånd. Og så fikk han nøklene når resten hadde kommet inn. En mulig svindel som ikke blei til no svindel allikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå