Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med de fleste her inne har sett denne siden før, MEN det hadde vært stilig om flere med "M" biler hadde registrert bilene sine her: http://www.bmwmregistry.com/

Jeg registrerte nett min! Og det er bare 8 norske E30 M3er som er registrert på denne siden. Vi må jo vise at vi har mange perler i landet vårt :wink:

Dette gjelder selvsagt alle dere som har biler som kan registreres på denne siden :D

Litt kult at alt utstyret bilen var levert med orginalt, kommer opp etter en liten stund 8)

Skrevet

Synes det var kult det der jeg! Norge var jo ikke så værst representert til å være et så lite land, men det kunne jo godt ha vært flere nordmenn der da! Mye engelskmenn, svensker og østeuropeere!

Jeg tror Norge har ganske høy andel av M-biler sett ut ifra folke tall, vi har i allfall en av største tettheten i verden av Porsche sett ut i fra folketall! :)

Skrevet

Du må skrive det inn når du registrerer bilen, men du kan velge å ikke vise det. Viss du ser på listen over andre biler ser du at det står: "vin not visible" på noen av de. De har gått for den varianten.

Jeg gjorde det først, men valgte å vise det etterpå.

Din bil burde jo så absolutt stått der :D:D

Skrevet
Jeg ordnet min netopp nå... Takk...

Se der ja :D:D

Ganske like biler vi to 8) Flott bil :wink: hehe..

Nå har vi registrert flere E30 M3er enn svenskene :applause::wink:

Takk for det.. men det blee mange inleg hvet du hvordan jeg sletter dee ekstra eller... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...