Erebus Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg innser at denne tråden er en smule politisk ukorrekt, men jeg håpet vi kunne gå inn med et skjevt blikk ( pun intended ) og le litt av fordommer og kanskje oss selv ved å gi eksempler på biler man ikke vil bli sett levende i når man er glad i det motsatte kjønn. Here we go!
Erebus Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Saab 9-3 Cab...Kjører du denne er du glad i korv..
Erebus Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 hehe, glemte beetle...den er supergay..
Erebus Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 jeg er delvis enig, men jeg mener du nå glir vekk fra essensen her, nemlig hva homoseksuelle kjører! (bortsett fra hverandre )
noekult Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg har hatt MX-5 og er jævlig glad i bilen, men en rød MX-5 er fy fy. Selv om de kan gjøres feite de og... Audi TT har alltid skreket metrofil i mitt syn: Ikke helt gay, men veldig mye solbrun, blondt hår, rik pappa og svær beltespenne.
Erebus Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 litt for mye styling til å være homo.... MX-5 er litt for kjenner bil til at de liker det! De vil ha fine interiører og "freshe farger"
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Må jo legge til Mercedes SLK her da Det er jo Homobil NR 1..
Wacman Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Denne i lilla er noe av det mindre kule fra dette konsernet,spør du meg. Vi hadde en svensk klargjører av nybiler før,jeg møtte ham i en sånn utenfor verkstedet en gang og han bare sa "fy faan, det här är den gayaste jävla bilen jag nånsin körd!"
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 En kompis kjører Beetle, riktig nok en 1,8T med 200hk skinn og masse utstyr men vi så litt rart på ham da han bytta Audi 100en sin inn i bobbla Her er noen skikkelige homobiler synes jeg: For meget spesielle individer! Ser bare damer i sånne! Du er iallfall ikke interesert i fotball, festing, pupper, slåssing og du klør deg heller ikke på kølla i andres påsyn kjører du denne! Bilverdens største misfoster, du kan ikke være god kjøper du en sånn Alle jenters bil, fruen har en og alle venninene hennes har Golf 4. En kompis har en i GTI versjon, noe han har fått gjennomgå for!
djanrune Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 mitt bidrag til biler jeg ikke vil bli sett i! Gjelder ikke bare denne golfen.. snakker ALLE generasjoner med golf.
Erebus Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Jeg beklager, men jeg kommer ikke utenom!!
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg er enig med deg der Erebus! jeg ville bare ikke være den første til å kaste stein i glasshus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå