Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiat 500 er dritkul, særlig abarth versjonen... men jeg kunne bare ikke fått meg til å kjøpe en slik en. Tilogmed setene har en slags femi-utforming :lol:

Det skal nok se retro ut, for å likne den opprinnelige topolinoen. Men det får bare ikke et særlig maskulint utseende.

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ellingsen B.: hehe, fyring på det verste eller? kan da ikke være seriøs du som kjørte en COMPACT! :lol:

+1. Skal si meg enig der ja :lol:

Skrevet

Latterlig tråd spør du meg... Virker som alle poster bilder av biler de ikke liker. Smaken og behovet når det gjelder bil er ulikt og det å kategorisere bilene etter seksuell legning blir litt for dumt for meg. Kunne heller døpt tråden "bilene du aldri selv ville hatt". Så stort som bimmers.no er så kan jeg garantere dere at det finnes mange homofile her inne, og derfor synes jeg folk kan beholde skjellsordene og fordommene sine for seg selv.

Nå får jeg vel bare lene meg tilbake og vente på en påstand fra just-turbodiesel om at jeg er homo :P

Skrevet
Kan ikkje legge inn bilde for eg e på jobb, men dåkke har glømt styggeste og mest ******* bil nr 1: Fiat Multipla!

:lol: den ser jo mere ut som et romskip enn en bil :)

Skrevet
Latterlig tråd spør du meg... Virker som alle poster bilder av biler de ikke liker. Smaken og behovet når det gjelder bil er ulikt og det å kategorisere bilene etter seksuell legning blir litt for dumt for meg. Kunne heller døpt tråden "bilene du aldri selv ville hatt". Så stort som bimmers.no er så kan jeg garantere dere at det finnes mange homofile her inne, og derfor synes jeg folk kan beholde skjellsordene og fordommene sine for seg selv.

Der slapp jeg å skrive det, takk for deeet :)

For øvrig er jeg en helt streit fyr som etter 3 min på bimmers nå plutselig innså at er nødt til å være orntli homofil! Er da mange av de bilene jeg lett hadde tatt inn i garasjen hjemme, og viss dere sier det er homobiler, så er jeg vel homofil? #-o

Aarh må jeg kjøre i 2en nå? Faen å jeg som grøsser bare av tanken av brun gummi eller mannlig kjønnshår mot... en... annen.....manns!? kropp!! :wae:

For øvrig synes jeg homoseksuelle skal få lov å være homoseksuelle. (Snakk om dobbeltmoral, hehe). Aksepterer hva "dem" gjør, bare jeg slipper å se/høre om det.

Skrevet

den z3n kunne blitt bra den, men latterlig dimensjon på felgene, altfor svære og heiser bilen for mye, skulle vært 17", men at den er så supermaskulin er jeg ikke enig i, det er ikke diesel heller, noe som trekker enda mer ned, men tøff?ja nissan-patrol-1993-3.jpg

0711dp+2001_dodge_ram_smoke_stack+medium.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...