Gå til innhold

Selge 18 " og kjøpe 17 " med ekstra seng?  

49 stemmer

1. 1. Selge 18 " og kjøpe 17 " med ekstra seng?

• Kjøre på 18 ", og "bare" senke 40/40 eller lignende å satse på at jeg ikke blir stoppa i teknisk
      8
    • Selge 18", kjøpe noen 17", godkjenne med senk(60/40 eller mer..?) og dekk
      16
    • Gi f*** å kjøre med 18" å full senk??
      25

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen som av dere som stemmer, som har peiling på maks senking på 225/45-18??

Du kan ikke kjøre med 225/45-18. Det blir veldig feil rulleomkrets. Maks 40 profil på 18"....

Skrevet
Jeg har 225.40-18 på min bil og 60 senk ;) uten valsing.

k72a6ui1ytylrolhxj2o.jpg

Sorry, men den er alt for lav bak... slik skal en E36 ikke se ut... :roll:

Hehe. Det er vel litt feil å si. Er vel ikke noe fasit hvordan den SKAL være senket. Jeg syns den ser bra ut med den senken som er ;) Hva du mener er veldig likegyldig for meg ;)

Skrevet

Hehe. Det er vel litt feil å si. Er vel ikke noe fasit hvordan den SKAL være senket. Jeg syns den ser bra ut med den senken som er ;) Hva du mener er veldig likegyldig for meg ;)

Ja... og akkurat det kan vi alle sammen si. Din mening er heller ikke viktig for meg. Det er selvfølgelig ingen fasit for hvor mye senk en E36 tåler før det blir for dumt og rånete, men dette er et diskusjonsforum og derfor har jeg i likhet med deg anledning til å si min mening (les: du ber jo om kommentarer når du legger ut et bilde av bilen)... :wink:

Jeg har hatt en 1997 E36 323i og på den bakgrunn vil jeg mene at 40 senk bak er maksimalt av hva som ser fornuftig ut på E36. Din bil ser bare tung og satt ut bak... No Offence.

Skrevet

Ja når det er snakk om mening så forstår jeg. men lenger opp her så sto det. "slik SKAL ikke en E36 se ut" da høres det mere generelt ut enn f eks din mening :) men ja jeg ser poenget ditt. Jeg syns bilen kler bedre at den er fin å lav hele vegen istedenfor det 80 talls stuket. den henger ikke i rompa i hele tatt. Den er faktisk lavere fram enn bak hvis du følger kanaler ;)

Skrevet

Jeg har også hatt 18" med 60/40 senk og 225,40R18 på E36 og det fungerte greit, men slet litt med subbing i framskjermene når det var flere enn 2 i bilen. Tror kanskje demperne foran sang på siste verset.

Skrevet
Ja når det er snakk om mening så forstår jeg. men lenger opp her så sto det. "slik SKAL ikke en E36 se ut" da høres det mere generelt ut enn f eks din mening :) men ja jeg ser poenget ditt. Jeg syns bilen kler bedre at den er fin å lav hele vegen istedenfor det 80 talls stuket. den henger ikke i rompa i hele tatt. Den er faktisk lavere fram enn bak hvis du følger kanaler ;)

Klart hver sin smak... :)

E36 stammer jo egentlig fra 80-tallet selvom den rent faktisk kom på markedet i 1990. Det er etter min mening et eller annet med hjulbuen bak på E36 som visuelt lett gir et inntrykk av at bilen er lavere enn den er. Dette forsterkes når man ikke ser toppen av dekket (og dette inntrykket forsterkes igjen hvis man har store felger med en lav profil på dekkene). Derfor mener jeg at E36 maksimalt bør senkes ned til toppen av dekket slik at man ser hele hjulet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...