Gå til innhold

Selge 18 " og kjøpe 17 " med ekstra seng?  

49 stemmer

1. 1. Selge 18 " og kjøpe 17 " med ekstra seng?

• Kjøre på 18 ", og "bare" senke 40/40 eller lignende å satse på at jeg ikke blir stoppa i teknisk
      8
    • Selge 18", kjøpe noen 17", godkjenne med senk(60/40 eller mer..?) og dekk
      16
    • Gi f*** å kjøre med 18" å full senk??
      25

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

De E36,ene du har lagt ut bilder av Fredrik, ser ikke noe høyere ut bak enn min bil. Den med det Auto power merket på er lavere bak enn min faktisk ;) kansje du ikke ser de helt øverste sporene i dekket. Men ser mesteparten av dekkene på bilen min. ;) Den seig litt ned bak når jeg fikk inn nyanlegget også. men ikke så mye. jeg syns den er passe som den er jeg :)

Skrevet
På banekjøring ser jo til og med min bil lav ut...

3916839800_ba9f620991_b.jpg

Slik ser den egentlig ut:

sl6.JPG

Lav bil med myke fjærer (dvs, alle normale kit) er jo kjempeoppskrift på ubrukelig bil. :)

Jeg bryr meg ikke om at dine fjærer er for myke, men jeg synes fortsatt at en relativt lav bil ser seriøst ut.

Neimen..skulle du sett! Den jammen like lav bak når den står stille også! Oi!

race4.jpg

Skrevet

Hehe..det ser jo helt for jævlig ut når det er et så stort mellomrom mellem dekk og skjermbue vs. bak, hvor det ikke er noe mellomrom.

Min bil var sånn når jeg kjøpte den faktisk. Ikke særlig pent spør du meg.

BMWE30325iM-Tech2pveihjem3-1.jpg

vs.

BMWCCN2.jpg

Skrevet
Hehe..det ser jo helt for jævlig ut når det er et så stort mellomrom mellem dekk og skjermbue.

Jeg ser nå at bilen ikke har de samme felgene på det siste bildet. Micke; som eier bilen, skriver også i sin blogg at han skiftet fjærene... så trolig er bilen lavere foran på de første bildene. Mitt poeng er allikevel inntakt ved at Micke´s bil på de fire første bildene er høyere bak enn bmwkizn´s E36. Det er ikke pent når en E36 er for lav... da virker den bare tung og satt.

Hjulbuene på E30 og E46 er annerledes... så der er effekten en annen.

Skrevet

Mitt poeng er allikevel inntakt ved at Micke´s bil på de fire første bildene er høyere bak enn bmwkizn´s E36.

Ja, det har jeg ikke sagt noe på heller. Det ser vel alle? :)

Hjulbuene på E30 og E46 er annerledes... så der er effekten en annen.

Hvordan annerledes da mener du?

Skrevet
men jeg synes fortsatt at en relativt lav bil ser seriøst ut.

Ser seriøst ut, faktisk? Mener du da biler med litt bakkeklaring ser useriøse ut?

På din bil ser det faktisk ut som det er for lav profil.

Skrevet
men jeg synes fortsatt at en relativt lav bil ser seriøst ut.

Ser seriøst ut, faktisk? Mener du da biler med litt bakkeklaring ser useriøse ut?

På din bil ser det faktisk ut som det er for lav profil.

Da må du fortelle hva du mener med "litt" bakkeklaring. I tillegg avhenger det av hva slags bil det er og hvordan den ser ut ellers.

205/40 sitter det på min nå, men skal montere 195/40 foran til sommeren. Mao. blir profilen enda lavere ;)

Skrevet

Hvordan annerledes da mener du?

Jeg usikker, men det er et eller annet med hjulbuene bak og/eller hele sidepartiet bak på E36 som gjør at bilen optisk får et tungt og satt uttrykk hvis den er for lav. Jeg oppdaget dette da jeg skulle senke min egen E36 323i for 8-9 år siden og jeg valgte derfor original M-Tech senk. Jeg har også hatt/har E30 og E46 og de modellene har ikke dette merkelige optiske fenomenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...