S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Noen som vet om det er mulig å få en form for betalingsbekreftelse fra BMWCCN? jeg glemte å skrive ut kvitteringa, og det er såpass lenge siden at jeg ikke har kontoutskriften lengre. fant ut at BMWCCN har rabatt hos Koed, så det var jo litt dumt å ikke bruke den.
316 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg har en gammel tråd om det samme problemet. Sendte mail til hu Heidi, eller hva hu het... Så sendte hu bekreftelse på mail, som jeg skrev ut og tok med meg for å få rabatt der jeg skulle ha det.
noekult Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg glemte det jeg også. Ca. 1 - 1 1/2 måneder senere fikk jeg nytt medlemskort i velkomstpakke (med nøkkelring osv.) med kvitteringsstempel på. Bare vent en stund til, ordner seg nok.
sladjan Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Hvor mye rabatt er det på koed da? Hvorfor får man vite sånne ting etter at man har handlet der for minst 10k+ ? :S
Astri Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 vente fortsatt på det siste bladet fra de eg da, sjøl om eg sendte mail for lenge siden og fikk beskjed om at det skulle ordnes...
Frode D Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Du kan få tilsendt kvitteringoblat ved å gå inn i nettbanken og bestille, viss det er det du trenger. (det som skal klistres på medlemskortet) Ellers kan du vel skrive ut en betalingsbekreftelse i nettbanken også? Men hvem kontakter man om amn har mistet medlemskortet?
Lars89 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Kanskje starte en topic her istedet? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/index.htm Tror det er rundt 9% rabatt på KOED
CS Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg glemte og bestille kvitteringsoblat når jeg betalte med nettbank engang. Da dro jeg bare til banken og fikk stempel og underskrift på medlemskortet.
mhane Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Fullt mulig å etterbestille fra banken ja, koster vel 30 kroner eller noe lignende. Har gjort det flere ganger selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå