Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Er jo helt vanvittig hvor lenge denne motorn har blitt feilsøkt på. Det er vell ikke mulighet for at det er en litt mer ekstrem feil? Noen som har hatt av toppdekslet eller toppen for å sjekke at det ikke er en knekt vipparm eller noe? Evt hull i et stempel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle vippearmer og ventiler/tetninger er bra. de to sistnevnte er nesten nylig overhalt.

Evt hull i stemper tviler jeg sterkt på, da motor gikk fint da den ble tatt ut av forrige bil, og motoren som sto i min gamle bil hadde akkurat samme symptomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en følelse av at dette kommer til å bli smertelig for jørgen! :/

Smertelig kan det nok bli til en hvis grad, men jeg har som sagt gått lei hele bilen, så glad for at minigris ville kjøpe den og prøve videre..! Men selvfølgelig, den dagen han får bilen til og gå kommer det nok en stor dose anger, der helt klart........

Det er jo litt "galskap" å feilsøke så lenge uten å måle noe så essensielt som bensintrykk.

Det hadde hvertfall vært noe av det første på sjekklista mi. Ikke koster det penger/deler heller :)

Tja, galskap kan du jo godt si, men har ikke hatt tilgjengelighet til å måle det, samt at jeg gikk kraftig lei den siste tiden.. Når man ikke kommer noen vei med noen ting så kom det til et punkt at det var nok. Men nei, jeg har ikke målt trykket.. Nærmeste jeg har vært er å ta av slangen for å se om pumpa leverte.. Og den pælma raskt noen liter bensin i en 10-liters bøtte...

Snudd om på slangene har jeg ikke gjort.. Det dobbeltsjekka jeg da jeg bytta bensinfilter.. Kommer også bensin ut fra fuelrailen på den siden som BTR er.. Både før og etter BTR..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...