DanielMK Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Har ikkje så sansen for e30 .. Men denne var jo faktisk rå !! 2-dørs ser absolutt mykje bedre ut en 4-dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Hehe, takk for det du Er noen ting som gjenstår enda da, for å få den enda bedre.. Men det blir mere oppgraderinger etter skolen er ferdig nå i juni. Den meningen om 2 i forhold til 4-dørs er jeg usikker på har hatt begge deler, men har lagt merke til at bakskjermen ser litt lang/stor ut på 2-dørs, men det kan være pga senking kanskje, å felgene.. Med det er forhold for forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Da er ENDELIG tiden kommet for å få på sommerfelger her i gården også Her kommer ltit bilder Fortsatt bare mobilbilder, men speilreflekskamera er innkjøpt og kommer på søndag Dekket til venste uten luft, høyre med luft.. 205.40 på 9x16" Ble litt strekk, men subber ikke Klar til avballansering Men ble avbrutt av en 65-70års gammel mann, med 1999mod 528i. M-tech understell, skifta innsug, div i toppen og omprogrammert hjerne. Han mente den hadde 250hk, men den tar jeg med en klype salt OK sommerhjul for en kar borti 70år alle fall.. Daaaa var felgene kommet på !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Ble da ikke så værst dette Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Dette ser meget bra ut. Er en fin E30 du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Neida, helt greit dette Kenneth.. Takk for det FTE.! Jeg er vel ikke alene om å ha fin E30 alle fall.. Ser jo ikke akkurat så ille ut din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Som jeg trodde, ble dette svintøft! Men kan jeg foreslå noen små millimeter med spacer rundtom? Det ser ut som du har litt å gå på ut mot skjermkanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Kult ! bedre enn ats`ene ivertfall ;p hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Som jeg trodde, ble dette svintøft! Men kan jeg foreslå noen små millimeter med spacer rundtom? Det ser ut som du har litt å gå på ut mot skjermkanten Joda, det ble da ikke så værst Skal vente å se hvordan den blir med folk i før det evt blir spacet ut.. Har også strekk som er ganske brukbart bak, så den kommer nok til å spise dekk uansett, og det blir ikke mindre når man spacer ut Har plukket ned bilen å vasket under front, hekk og listverk rundt bilen. Kommer sikkert bedre bilder i kveld. Lakkert opp listene samt grill og nyrer også. Ble skikkelig bra faktisk Skal hente speilreflekskameraet som jeg har kjøpt etterpå, så blir vel en liten shoot i kveld tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Lekker bil! Rød E30 med Azev A er den perfekte oppskrift Må få på senterlokka. Blir enda bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Takk for det Ståle Senterlokk kommer, fikk klarsignal hos en kompis i sted om at han hadde funnet de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Da har jeg fått tak i speilreflekskamera, så nå kommer det nok bedre bilder her etterhvert. Har tatt noen etter at jeg henta det i sted, så legger ut noen her som jeg har leka litt med og redigert. Har NULL erfaringer på dette, så kom gjerne med positiv eller negativ kritikk. Her kommer en smakebit alle fall Kompis skuer utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 ingen som synes noe om bilen eller bildene? neivel... Skal ta det til etteretning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Fine bilder for å ikke ha erfaring! Jobb litt med fokuset, komposisjonsregler og kontraster i bildet, så blir de sikkert råbra til slutt Synes fortsatt endestussene dine skulle vært et par cm lengre inn, ser ut som at de stikker i lengste laget utover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå