winchester Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hahaha, inget poeng i å holde det hemmelig Jørgen, du har visst vist det til mesteparten av folkene som er innom tråden din likevel! Jeg vet, jeg vet! Men hvordan går det angående det JOM-settet ditt? Må henge i nå, før jeg drikker opp alle pengene. Skål skipper'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Hehe, er noen som vet hvilken felger det er ja. Men hadde jo egentlig tenkt til å vente til de kom på min bil da.. Men gi meg litt tid så skal jeg poste felgene da... Siden det er lørdag å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Her er mine felger, men ikke på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Niiice specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 blir så skamfett som jeg har sagt tidligere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Meeeget bra! Så ut som bra bredde på kantene forran også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Blir fett Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Niiice specs? Har trua på disse ja! 8,5-10x17" ET20 og ET15. Meeeget bra! Så ut som bra bredde på kantene forran også? Er høvelig grei kant på de ja, hvis ikke hadde de jo vært uaktuelle kan du skjønne blir så skamfett som jeg har sagt tidligere!! Blir fett Jørgen! Håper og tror det skal bli bra med disse ja, sammen med Alpina-fronten, senk og sideskjørt, samt naken hekk med M-tech1 vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 dette blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Nå synes jeg rett og slett du bare var ekkel Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 dette blir tøft! Nå synes jeg rett og slett du bare var ekkel Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Hehe. Du vet hva jeg mener. Blir bare bedre og bedre dette her. Du får det rett og slett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Rå fin e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Gleder meg til å se bilder på din egen bil! Da blir det ny tegning på deg da? Grattis, blir fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå