Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle egentlig ikke prioritere felger til denne sesongen, men så kom jeg over disse, og var bare nødt. De er flett nye, og ikke kjørt med, så de får holde, selv om de er fake.. Er vel bare toppsjiktet som ser at de er fake uansett, så det får bare være.. Har uansett OZ`ene jeg kan bytte i om det blir for ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du ikke kvitter deg med Futuraene til fordel for noen (pene) replicaer.

Nei, de blir nok ikke solgt. Hadde vært optimalt med orginale RS`er, men nå er det bestilt nytt KW V2 justerbart, pluss en del andre ting, så da blir det råflott og lete etter org RS til 30k, som man må ha 5x120 for å få til å passe. Får håpe det blir OK uansett, selv om d innerst inne ergrer med at det ikke er 3-delte hjul.. [-X

Grattis med Konge felger!!! :D:D

Gleder meg til å se dem på babyen din! :applause:

Har troa på at det bli greit å se til ja, selv om de er replica :)

pene felger, nå må du bare få på alpina fronten også selger du meg mtech 1 :D

Har akkurat bestilt lakk til fronten nå, så kanskje den kommer på når jeg går på fri i mnd`s-skifte. Men det er ikke første prioritering, da motor`n skal ut, skal skifte hjul-lager foran, montere justerbart osv..

M-Tech`en legger jeg på delelageret, så det blir nok ikke meg du kjøper det i fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...