635csi Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Felgvalget ditt er jo omtrent som jeg skulle gjort det selv Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Blir kjempebra til neste sesong dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Nice! Blir bra det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Flott at dere liker hjula! Men for de som ikke har skjønt det må jeg skuffe dere med at de ikke er ekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 felgene er rå selv om de ikke er "ekte", kommer til å kle bilen din bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Whaat.... Fake wheels... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Skulle egentlig ikke prioritere felger til denne sesongen, men så kom jeg over disse, og var bare nødt. De er flett nye, og ikke kjørt med, så de får holde, selv om de er fake.. Er vel bare toppsjiktet som ser at de er fake uansett, så det får bare være.. Har uansett OZ`ene jeg kan bytte i om det blir for ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Godt å høre at du ikke kvitter deg med Futuraene til fordel for noen (pene) replicaer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Grattis med Konge felger!!! Gleder meg til å se dem på babyen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 pene felger, nå må du bare få på alpina fronten også selger du meg mtech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Godt å høre at du ikke kvitter deg med Futuraene til fordel for noen (pene) replicaer. Nei, de blir nok ikke solgt. Hadde vært optimalt med orginale RS`er, men nå er det bestilt nytt KW V2 justerbart, pluss en del andre ting, så da blir det råflott og lete etter org RS til 30k, som man må ha 5x120 for å få til å passe. Får håpe det blir OK uansett, selv om d innerst inne ergrer med at det ikke er 3-delte hjul.. Grattis med Konge felger!!! Gleder meg til å se dem på babyen din! Har troa på at det bli greit å se til ja, selv om de er replica pene felger, nå må du bare få på alpina fronten også selger du meg mtech 1 Har akkurat bestilt lakk til fronten nå, så kanskje den kommer på når jeg går på fri i mnd`s-skifte. Men det er ikke første prioritering, da motor`n skal ut, skal skifte hjul-lager foran, montere justerbart osv.. M-Tech`en legger jeg på delelageret, så det blir nok ikke meg du kjøper det i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Får du kjøpt M-tech fronten til Jørgen før meg, Janthomas, så blir det nok en mindre fisker uti Smøla ganske kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Ingen får kjøpe den, men du må bare ta turen Mekkal, og prøve å kvitte deg med meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå