Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hører du sier d, men den var i alle fall meget kvikk i bilen til forrige eier.. Sprekere enn 2.5, å da hadde den 320-innsug.. Nå har den 325 innsug samt effektanlegg (ikke at d hjelper stort), så den skal teoretisk ikke bli latere av den grunn. Men d gjenstår å se! Jeg har i alle fall trua..

Såså, har trua jeg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått oppi girkassa igjen ja, men har ikke satt den fast..:) Prøve og få den ferdig i morgen tenker jeg, om noen kan hjelpe meg litt :) Vanskelig å være på to plasser samtidig, samt at d er ufattelig trangt og få i boltene på den øvre delen av kassa samt på starteren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir bra nå, og det stemmer det du sier ja halfdan:) du skulle hatt sånn små fingre som meg du jørgen, da hadde du kommet til lett rundt kassa;) lås/ hold igjen mutter/ bolt til starter med et skrujern etc så går det godt å få inn de boltene, lykke til, håper den fyrer i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan du ikke kaste deg med 12-båten fra KR og komme? :lol:

Ja, skal prøve på det.. Stikker bortover nå, men spørs om jeg klarer og holde fast mutter pluss stå bak kassa og skru samtidig ;) Men skal få i den ene bolten på starteren i alle fall, så får jeg prøve om den starter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan du ikke kaste deg med 12-båten fra KR og komme? :lol:

Ja, skal prøve på det.. Stikker bortover nå, men spørs om jeg klarer og holde fast mutter pluss stå bak kassa og skru samtidig ;) Men skal få i den ene bolten på starteren i alle fall, så får jeg prøve om den starter! :)

Hoho, vært kjekkere det enn å sitte på fagskolen å råttne! #-o

Joda, du får til noe lurt skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får start på faenskapen så :P virker som om den tenner feil.. Alle pluggledninger er riktig på fordelerlokk.. Så er noe rart.. Skal være huka riktig å, da den gikk i sist bil, og ingen ting som stukes i toppen under kinning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den smeller når jeg kinner.. Gnist fra coil til midtleder (eller Midtøsten som ordboka skulle ha d til), og gnist på plugger.. Plugger er våte, så den får bensin.. Mulig den er dratt full.. Se på d etterpå.. Lader batteriet og rydder verksted nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååånn, da er motor oppe og gå..! Jeg satte på et annet fordelerlokk fra M20, som var merket på alle kontaktene hvor pluggledningene skulle i.. Denne var riv ruskende gal, så når jeg tok av rotorlokket, og sjekket hvor rotoren sto når syl.1 var på topp, så var d pluggledningen til syl.5 som sto i.. Dette var meget dårlig business :lol: Så når jeg fikk montert de riktig, så starta den tvert :)

Men, har samme problem som jeg hadde på 2.5`n før jeg hiva den ut.. Får ikke opp turtall, skyter og smeller, så må være noe kødd med ledningsnettet på noe vis.. SKal prøve en annen hjerne i morgen.. Prøvde å bytte LMM, men ingen forandringer. Prøve en annen hjerne i morgen, men tror ikke den andre jeg har passer på det ledningsnettet jeg har på nå.. Men vi får se! :)

Har i alle fall kjørt hjem bilen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...