Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei.. Har ikke hatt tid eller sted til å søke mere heller.. Reiser til Finnmark på onsdag, kommer hjem tirsdag, og reiser sikkert på jobb på onsdag og blir i 3 uker.. Så ser dårlig ut for starten av sesongen for treff her i gården ja.. Har rett og slett bare lagt den litt på is, da huset og andre ting tar tiden min akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Har ikke hatt tid eller sted til å søke mere heller.. Reiser til Finnmark på onsdag, kommer hjem tirsdag, og reiser sikkert på jobb på onsdag og blir i 3 uker.. Så ser dårlig ut for starten av sesongen for treff her i gården ja.. Har rett og slett bare lagt den litt på is, da huset og andre ting tar tiden min akkurat nå..

[-X[-X[-X:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det kan jeg vel si at er meget lite sannsynlig, da jeg er mest trolig er på sjøen... Heller ikke sikkert bilen er oppe og går til da.. Da jeg har gått lei hele shiten pr dags dato.. Får satse på at det er vår og arbeidslyst til stedet når jeg kommer hjem i slutten av mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med akkurat samme symptonene på 3.5n jeg også -.- Jeg har feilsøkt i flere dager uten noe hell, eneste jeg kom fram til var når jeg tok av kontakten til sensoren til varmen på vannet, så ble den en del bedre. Den blå foresten, prøv å napp av den neste gang Jørgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd og nappa av den.. Den ble faktisk enda mere tullerusk da.. Men har ikke kommet så langt at jeg har fått prøvd en annen føler.. Hadde vært supert om d bare var en bagatell! Lyst til å få på Alpina-fronten, KW`ene, "RS"`ene og klaske den i bakken nå :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel som regel en bagatell man ignorerer til slutt, en småting som man tenker det "iallefall ikke kan være".

krysser fingrene for at dette ordner seg! vil se "alpina'n" din på veien! :D

Tja, er vel ikke så mange ting igjen og sjekke nå da.. Men håper det er en bagatell ja..

Meget gira på å se den selv, med årets look egentlig.. Så vi får bare krysse fingrene ;)

Håper du og bilen er klar til E30meet vertfall. ;)

Jeg er nok sikkert klar, men om bilen er klar, det vil vise seg ;) Men har ikke du to da? Kan jo kjøre den ene;) Om ikke får jeg vel bare hive meg på R6`n og kjøre den nedover, så får jeg i det minste sett.. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg vel si at er meget lite sannsynlig, da jeg er mest trolig er på sjøen... Heller ikke sikkert bilen er oppe og går til da.. Da jeg har gått lei hele shiten pr dags dato.. Får satse på at det er vår og arbeidslyst til stedet når jeg kommer hjem i slutten av mnd..

Ingen problem,, kjøpærn i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du og bilen er klar til E30meet vertfall. ;)

Jeg er nok sikkert klar, men om bilen er klar, det vil vise seg ;) Men har ikke du to da? Kan jo kjøre den ene;) Om ikke får jeg vel bare hive meg på R6`n og kjøre den nedover, så får jeg i det minste sett.. :twisted:

Mja.. Tørr ikke å dra til helt til Oslo med den 2,8'en nei! ;) Men har plass i passasjersetet på M3n ;)

Har vel foressten 4 stk BMW nå, men tviler på caben blir ferdig til det treffet vertfall. :lol:

Tidligst E30meet 2014 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...