Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja den jager på tomgang.. Men får jo ikke opp turtall mere enn til 2-3000omdr.. Har en liggende, så det er jo kjapt og bytte den ja.. Men må montere fuelrail og dyser igjen først.. Gikk lei i sted, så tussla inn og fant sofaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke eksakt hvordan alle sensorene opererer sammen, det jeg vet som kan ha innvirkning på slikt er jo ETC + IAT sensorene, LMM, TPS og evt. ICV hvis det er problem med tomgangen.

ETC og IAT har du skiftet/ohmet mener jeg du skrev, så de skal jo være greie. Har du målt at det ikke er ledningsbrudd mellom sensorene og hjernen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket den mere enn at jeg ser at det kommer bensin.. Pluggene er jo fuktige..

har du gått over alle jordings PUNKT, rekner med kabler er bra siden du har skifta nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke sikker på hva ETC IAT er forkortelse for egentlig.. :roll:

Har ikke målt noe ledningsbrudd mellom sensor og hjerne, men det kan vel kanskje utelukkes i og med at jeg har byttet motorledningsnett og prøvd forskjellige hjerner? Godt gjort at to ledningsnett har samme brudd? :)

Har ikke sjekket den mere enn at jeg ser at det kommer bensin.. Pluggene er jo fuktige..

har du gått over alle jordings PUNKT, rekner med kabler er bra siden du har skifta nett...

Jording er utelukket, da jeg har prøvd og jorde den i alle himmelrettninger uten forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ECT ( my bad ) er engine coolant temperatur, den blå som sitter foran på motoren. IAT er Intake air temperature som måler temperatur på luften i innsuget ditt. Disse nevnte du, TPS nevnte du også. Hvis alle disse er ohmet og viser riktig så skal ikke DET være problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...