Simon S Arvesen Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Okay. Pre eller facelift el nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Prefacenett siden jeg har følere på kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Om du ENDA ikke har skiftet pluggledninger så synes jeg ikke synd på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Greit vanskelig og skifte noe jeg ikke har tilgjengelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Greit vanskelig og skifte noe jeg ikke har tilgjengelig.. Røsk med deg noen i morgen, eller fredag:) lmm, tomgangsmotor osv, gjerne det meste jeg har liggende, bare for å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Da har jeg montert dyser og fuelrail igjen.. Samt byttet en pluggledning som var gåen.. Men står på stedet hvil enda.. Skal bruke morgendagen til å prøve og få den opp å gå.. Og hvis det skjer så blir d GS-treff med E30`n.. Om ikke blir det sikkert E91`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Få dn i gang mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Jada, den starter og går.. Men den går ikke som den skal, og får bare 2500-3000omdr..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Ikke braa:( håper du får d til.. Gleder meg til å se denne live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Ta den med på gs-treffet da, så er det sikkert noen smarte hjerner som finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Haha, H_Vatn sa i går at vi kunne slepe den til Bud Men det skjer nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Fare for litt gummirester på bilen din om jeg skulle ha slepa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Skift alle plugg ledninger når du først er igang, er ikkje altid man ser ting med auget vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Krysser alle fingre for at jørgen får den til nå, snakka med han i sta, hørtes positiv ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Krysser alle fingre for at jørgen får den til nå, snakka med han i sta, hørtes positiv ut:D Godt å høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå