Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan fungerer det der da? :) Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! :)

Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning :) om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det der da? :) Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! :)

Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning :) om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet :D

Hva betalte du for diagnose utstyret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det der da? :) Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! :)

Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning :) om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet :D

Hva betalte du for diagnose utstyret??

Koster rundt 16 tusen. Eg betalte 12 pluss moms :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det der da? :) Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! :)

Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning :) om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet :D

Hørtes jo meget gunstig ut.. Hadde jo vært supert å hatt tilgang til dette uten å sette den inn på verksted i mange mange timer..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det der da? :) Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! :)

Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning :) om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet :D

Hørtes jo meget gunstig ut.. Hadde jo vært supert å hatt tilgang til dette uten å sette den inn på verksted i mange mange timer..!

Er bare og hive bilen på henger og komme til vestlandet med den. så skal vi nokk få i gang motoren din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må da vel gå an å få start på bilen fordi om jeg ikke kjører til sunnmøre med den ;) Meeeen, hadde jeg hatt tralle og bil til å dra med hadde jeg nok kanskje tatt turen, for nå begynner jeg å bli sabla lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må da vel gå an å få start på bilen fordi om jeg ikke kjører til sunnmøre med den ;) Meeeen, hadde jeg hatt tralle og bil til å dra med hadde jeg nok kanskje tatt turen, for nå begynner jeg å bli sabla lei...

haha, jeg har tralle :D får leie deg ei tralle da vettø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...