jakobm5 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Få tak i en s62 å hiv nedi først som sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Hei jeg har Diagnose som tar e30 dette diagnose verktøyet har jeg http://www.google.no/search?hl=nn&safe= ... 4QSRmoGWBQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hvordan fungerer det der da? Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Vet du hva jeg har funnet ut, det er jo ikke noe feil med bilen din så det er bare å fyre igang og kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Haha, hadde det bare vært sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 kjenner jeg irriterer meg litt over at du ikke får start på denne.. kanskje jeg kan ta turen neste helg? freser fort en tur med gixxern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Du er ikke alene om den!! Jaa, tenkte faktisk å kjøre oppover til Larsinnj i helga, men han jobber. Hadde jo gått an d om d passet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Du er ikke alene om den!! Jaa, tenkte faktisk å kjøre oppover til Larsinnj i helga, men han jobber. Hadde jo gått an d om d passet Jeg og Larsinnj er på samme skift skjønneru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Hvordan fungerer det der da? Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Hvordan fungerer det der da? Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet Hva betalte du for diagnose utstyret?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Hvordan fungerer det der da? Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet Hva betalte du for diagnose utstyret?? Koster rundt 16 tusen. Eg betalte 12 pluss moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Hvordan fungerer det der da? Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet Hørtes jo meget gunstig ut.. Hadde jo vært supert å hatt tilgang til dette uten å sette den inn på verksted i mange mange timer..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hvordan fungerer det der da? Hadde jo vært gunstig og fått prøvd noe slikt.. Om det faktisk hadde hjulet og funnet feilen hadde det vært enda mere gunsti! Dette fungerer veldig greit er bare og koble på og starte scanning om det hadde vert noe elektronisk feil eller feil med hjerne elnett/følerer så hadde vi funnet ut av det med dette diagnose verktøyet Hørtes jo meget gunstig ut.. Hadde jo vært supert å hatt tilgang til dette uten å sette den inn på verksted i mange mange timer..! Er bare og hive bilen på henger og komme til vestlandet med den. så skal vi nokk få i gang motoren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Hehe, må da vel gå an å få start på bilen fordi om jeg ikke kjører til sunnmøre med den Meeeen, hadde jeg hatt tralle og bil til å dra med hadde jeg nok kanskje tatt turen, for nå begynner jeg å bli sabla lei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnfire Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Hehe, må da vel gå an å få start på bilen fordi om jeg ikke kjører til sunnmøre med den Meeeen, hadde jeg hatt tralle og bil til å dra med hadde jeg nok kanskje tatt turen, for nå begynner jeg å bli sabla lei... haha, jeg har tralle får leie deg ei tralle da vettø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå