Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Har ohm'a pin 16 og 17, der var d livstegn.. Brokobla 87 og 30 på dme-rele, samt prøvde pin 16 og 17 i jord, også det ga utslag på ohm.. Komma rundt første gangen i dag nå, så puttra den på tomgang. 1-3-5 er fortsatt tørr, mens 2-4-6 får bensin..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 begynner å se lys i enden av tunellen virker det som? dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ohmer mellom jord på dysen på syl.1 og pin 17 i kontakt til hjerne. Piper og gir utslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ny oppsiktsvekkende topic: Etter å sjekka ledningsnett, så har jeg to brente ledninger..! Kommer nok av min feilkobling med ledning som ble kobla i pluss, som skulle ha minus..!! Har rivd ut ledningsnettet og holder på å ta ut et annet i en delebil. Er fra b20, men håper d passer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Got my fingers crossed! du fortjener å fyre opp denne nå synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Liker hva jeg leser! Håper du får fyra denne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Fått av andre ledningsnettet nå, så hjem å montere nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Å dæven :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Nå venter vi bare på oppstartsfilm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Tør ikke ta noe glede på forskudd.. Men nå blir d i alle fall ledningsnett uten skader og brente ledninger Starter den jo nå, og går som den skal blir d jo bare en bonus.. Muligens med påfølgende kjøretur til og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 det SKAL legges opp film uansett hvordan det går, hele bimmers holder pusten i spenning jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Bytta ledningsnett, ikke start. Prøvde b20-hjernen.. Startet med en gang..! Men, nå er den tilbake til der jeg var i starten, med at jeg ikke får turtall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 hører jeg megasquirt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Bytta ledningsnett, ikke start. Prøvde b20-hjernen.. Startet med en gang..! Men, nå er den tilbake til der jeg var i starten, med at jeg ikke får turtall... b25 hjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Nei, den starta med b20-hjerne.. Men nå har den samme oppførsel som med preface-oppsett.. Får ikke turtall.. Hjernen som sto i hadde x xxx 200 380, mens nå har den 381 om jeg husker nr riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå