Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut ;)

Var det den der som var på Smøla den gangen, som vi forelska oss i?? Stødig bil.. Kunne lett hatt en slik.:) Meeeen, da blir d jo liggende en del E30-snacks som jeg har til ingen nytte da..hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut ;)

Var det den der som var på Smøla den gangen, som vi forelska oss i?? Stødig bil.. Kunne lett hatt en slik.:) Meeeen, da blir d jo liggende en del E30-snacks som jeg har til ingen nytte da..hmm

Neinei, den var Bronze farga den vettu :D Samme eier da :) Utrolig hva som går ant å modde på disse sjø :) Alt denne trenger er coilovers og rsene dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at jeg er fargeblind :lol:

Hmm, du sier noe der altså... "RS" hjula er 4x100, så det blir vel litt trasig?

Regner med hjula må spaces litt uansett, så da finner du adaptere, om det blir for bredt, bredder du bua etter hjula :D

Edit: Plana var også å modde på E30 understell og coils :D da har du vell 4x100? :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååh, takk for tilliten Lars :)

Det ligger vel litt i kortene da, siden jeg har en del liggende til E30 og at jeg ikke solgte med alt på rød-30'n ;) Men samtidig hadde det vært kult å prøve noe annet, men da nå d bli noe ingen har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, usikker på om dette er noe jeg vil ha på meg :lol:

Snakket med ny eier nå.. Virker som om han er på sporet av noe!! Har fått opp litt turtall, og har jevn tomgang, så håper han finner løsningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...