BMW E30 325 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 De skal se ut som god sjokkolade:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 De skal se ut som god sjokkolade:) Men da blir det jo tull? Mange forskjellige sjokolader. Hvit, lys, melkesjokolade, mørk osv.? Mange synes jo slik 70% kakao greier er godt men det er jo feil blanding samme med hvit? Tenker vi sier ca melkesjokolade jeg. Eventuelt lysmelkesjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 De skal se ut som god sjokkolade:) Men da blir det jo tull? Mange forskjellige sjokolader. Hvit, lys, melkesjokolade, mørk osv.? Mange synes jo slik 70% kakao greier er godt men det er jo feil blanding samme med hvit? Tenker vi sier ca melkesjokolade jeg. Eventuelt lysmelkesjokolade? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 jeg fikk lyst på melkesjokolade nå jeg! evt walters mandler, men det blir vel sikkert litt feil å ha karameliserte mandler på pluggene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 dere har rett i det;) de skal ikke se ut som sånn sjokolade som morra di spiser, vatne. Og husk gutter, ikke meninga å smake på de altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Mørk sjokolade er best!!! Spiser plugger gjør ikke jeg.. Hva Terje gjør vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 dere har rett i det;) de skal ikke se ut som sånn sjokolade som morra di spiser, vatne. Og husk gutter, ikke meninga å smake på de altså Eehy! Dette var en diskusjon om sjokolade og tennplugger så ikke dra morra mi inn i dette (du vet vi "utlendinger" liker ikke at folk snakker om mor!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 hæhæ! du har verdens beste selvironi vatne stakkars tråden til jørgen , nå gir jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Stemmningsbilde på gårdstunet til Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 *LIKER* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Går bilen som den skal nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Nei den gjør ikke det desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Var da veldig så plaga dere skulle være med den motorn! Er spent på hva det er som viser seg å være feil til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Hvis jeg var deg minigris, tror jeg nesten at jeg hadde fått tak i et strøkent el-nett til bilen og skiftet hele shiten var vel slik at jørgen hadde samme problem med den gamle motoren også. Og når dere har skiftet deler å feilsøkt så mye som dere har gjort, må det jo ligge i bilen å ikke motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Hvis jeg var deg minigris, tror jeg nesten at jeg hadde fått tak i et strøkent el-nett til bilen og skiftet hele shiten var vel slik at jørgen hadde samme problem med den gamle motoren også. Og når dere har skiftet deler å feilsøkt så mye som dere har gjort, må det jo ligge i bilen å ikke motoren. Ja du sier noe der.. Men skal ha den på diagnose først tenkte jeg, se om de finner ut noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå