Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Anbefaler ikke å montere styling osv med TEC7, iallfall ikke hvis det kanskje skal av en dag.

Er et montasjelim og i grunn det samme som feks Sika 226, og flekser bare ca 5% og tar med underlaget når det evt slipper. Som du har erfart allerede ser det ut til.

Skru heller fast delene og fug med Sika 11FC hvis det trengs, så knekker ikke ting og man får de av igjen hvis man vil..

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Anbefaler ikke å montere styling osv med TEC7, iallfall ikke hvis det kanskje skal av en dag.

Er et montasjelim og i grunn det samme som feks Sika 226, og flekser bare ca 5% og tar med underlaget når det evt slipper. Som du har erfart allerede ser det ut til.

Skru heller fast delene og fug med Sika 11FC hvis det trengs, så knekker ikke ting og man får de av igjen hvis man vil..

K

Har fått tak i alt av originale klips, så regner med det ikke blir bruka noen annet enn det :) Men takk for info, det der viste jeg ikke, selv om jeg alltid har brukt tec7 på sideskjørt, og aldri hatt noe problem med d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått juster ventiler, og dette ble MEGET bra!!! Var noe slakke ute å gå her, så den hadde en brukbar tikking, men nå er alt jeg hører den herlige M20-lyden, samt litt tikking av dysene :mrgreen:

Her er forresten link til en DIY-tråd jeg laget om justeringa:

viewtopic.php?f=1&t=169966&p=1769291#p1769291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den M-techvingen din som er fullgrisa av sika og allslags type lim skal du bare få ha selv. Spesielt siden den er klint på en bil der den ikke skal være.. Ser ingen problemer med å kjøpe en vinge som er hel, med orginale fester og uten sika en annen plass.. Du kan jo montere den på den IX`n din??.....åååneeei, du bytta den IX`n i en stakkars gammel 2`er-golf du ja, stemmer d... Kult!

Foresten, hvorfor har du bilde av MIN bil som avatar, og ikke din egen kule golf? Eller den strøkne E28`n din? Eller den gammle 7`ern som ikke er kræsja ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den M-techvingen din som er fullgrisa av sika og allslags type lim skal du bare få ha selv. Spesielt siden den er klint på en bil der den ikke skal være.. Ser ingen problemer med å kjøpe en vinge som er hel, med orginale fester og uten sika en annen plass.. Du kan jo montere den på den IX`n din??.....åååneeei, du bytta den IX`n i en stakkars gammel 2`er-golf du ja, stemmer d... Kult!

Foresten, hvorfor har du bilde av MIN bil som avatar, og ikke din egen kule golf? Eller den strøkne E28`n din? Eller den gammle 7`ern som ikke er kræsja ?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare sjalu! Endelig har jeg fått til det , han blir provosert, ellers hadde han vært careface å ikke giddet å svare engang! Bare innrøm det ;p

Haha, skal jeg være sjalu og provosert pga en M-tech1 vinge??? :lol: :lol: Morsom liten sweet seventeen du Håkon...;) Å forresten, gratulerer med dagen din megafjott!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...