winchester Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Bilen din mangler innpå her Jørgen! http://www.bmwccn.no/moreogromsdal/kenneth_remsy.html Hva er det der? Kan jeg også legge ut bilen min der når den blir ferdig, eller er det kun for enkelte personer innad BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Bilen din mangler innpå her Jørgen! http://www.bmwccn.no/moreogromsdal/kenneth_remsy.html Hva er det der? Kan jeg også legge ut bilen min der når den blir ferdig, eller er det kun for enkelte personer innad BMWCCN? Fritt fram for alle medlemmer Bare å sende mail til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Hva er det der? Kan jeg også legge ut bilen min der når den blir ferdig, eller er det kun for enkelte personer innad BMWCCN? Nei, det er kun for meg egentlig.. De andre skal slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hva er det der? Kan jeg også legge ut bilen min der når den blir ferdig, eller er det kun for enkelte personer innad BMWCCN? Nei, det er kun for meg egentlig.. De andre skal slettes Moroklumpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Hva skal du bruke kadett pengene til da Jørgen? Kom oss heldig vis hjem etter at vi ikke fikk start igjen på aure! Bra de har bratte bakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 De kommer nok til å være med på å sponse felger.. Såpass? Hørte Jøran nevnte noe om det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Er vertfall vinterbil, det skal være sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 fin bil jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Noen elendige bilder.. Kommer flere til helga når jeg kommer hjem igjen.. Dagslys og en runde vask ut og innvendig.. De setene der så sykt bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Må nok skuffe deg å si at de er hivd ut av bilen og solgt De var veldig gode, men ville heller ha originale stoler, med skikkelig understell og justeringsmuligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 fikk noe som lignet på disse, orginalt, også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 De der ser jo tusen ganger bedre ut da, og om de var levert originalt, så tipper jeg de hadde vanlig E30-understell Det hadde ikke mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 haha, ja det er jo for så vidt sant:) ja det var en mulighet på noen, er avbildet slike i en ekstra utstyr katalog jeg har en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 De stolene du hadde i din Jørgen, er Recaro sin modell de også hadde i Sierra Cosworth Kjenner de igjen, digge å sitte i er de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 ja det var en mulighet på noen, er avbildet slike i en ekstra utstyr katalog jeg har en plass Har du en god gammel katalog med E30-alternativer som nybil?????? De stolene du hadde i din Jørgen, er Recaro sin modell de også hadde i Sierra Cosworth Kjenner de igjen, digge å sitte i er de også Jepp, det kan nok stemme bra det Stolene var gode ja, meeeen, så var det dette med originalitet da Det har jo blitt en hel del viktigere med årene Har forresten kommet i en "felg-knipe"... Er på villspor, fullstendig.. Har et sett som jeg har meget lyst på, i 17", men føler ikke at de kommer til å skille seg nok ut. Har også funnet et sett eller to i 16", med brukbar bredde, men er der i tvil igjen om at de faktisk blir for små uansett.. De ser jo unektelig bra ut på andre biler, men er redd jeg blir "missfornøyd" med den str på min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå