Mr.Silver Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Blir av bilder med de "stygge" baklyktene du har liggende da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Takk for sist! Dette ser jo ut som et godt utgangspunkt og med Startec blir det straks enda bedre. Sportsstoler, M-tech 1 ratt og sideskjørt i tillegg til 17" Borbet A vil gjøre bilen perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Blir av bilder med de "stygge" baklyktene du har liggende da ? Hvilke stygge lykter da? Slike du ikke har eller???? Regner med jeg monterer de etter jeg er ferdi med å male i kveld.. Oppussing på G vettu Kenneth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Takk for sist! Dette ser jo ut som et godt utgangspunkt og med Startec blir det straks enda bedre. Sportsstoler, M-tech 1 ratt og sideskjørt i tillegg til 17" Borbet A vil gjøre bilen perfekt Takk for sist ja, Eirik.. Jada, utgangspunktet ser rimelig greit ut ja Startec`ene blir nok eeeenda bedre.. Også resten du ramser opp er planer, kanskje bortsett fra 17" borbet.. Har ett par tre andre "old school look" felger i tankene, uten at jeg skal rippe opp mere i disse nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Da har jeg prøvemontert Startec`ene, å d ble som forventet, veldig pent.. Mèn, pakningene som sto på de tidligere lyktene passet ikke over på startec-lyktene, så måtte ta de av igjen desverre.. Så da blir det å skaffe orginale pakninger før lyktene blir montert permanent.. Hmmmm... Der lignere det på noe skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Ok! Det var originallist ja! Jaja synes denne var så pen at den blir på bilen. Det var sinnsykt nice. Du gjorde det eneste lure med å skaffe deg disse før det er umulig å få tak i! Gleder meg til å få mine på bilen. Må få deg nye skiltholdere, er ikke Bertel O Steen mercedesforhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Jepp.. Den er ikke så ille nei .. Hehe, ja, fant ut at d var bare å kjøpe når jeg kom over disse. Måtte legge ut litt, men like greit å kjøpe, å de var 120% strøkne, som var mer enn jeg forventet. Er jo de flotteste lyktene som finnes på E30 så. Bertel O Steen er vel sjarmedes ja ;p Må vel få skaffet noe annet etterhvert.. Med riktig merke på da denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Veldig bra med nye lykter ja! Mener fortsatt du trenger 1'er spoileren selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 lekkkkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Jaa, lyktene er snasne de.. Hehe, kan hende vingen kommer, men ikke enda.. Alle pengene går til hus og oppussing for tiden Eeeeenig, Ole... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 *Venter på et par bilder i dagslys* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Her da Jonas!!! Bilder fra "lysdag"... Fortsatt en haug med blå kuldegrader, så har ikke tatt sjansen på vask enda.. Prøvd å kommunisert med værgudene slik at de kan ta vekk snøen å smelle på 15 røde grader, men fikk som svar 15 nye cm med snø Felgene er forøvrig til salgs å ligger under felger/dekk-tråden.. Tåkelykter og motstand til varmeapparatet ønskes kjøpt da den bare virker på trinn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Meget pen E30 du har fått tak i der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Den snøen, den snøen! Var rett før den stoppet meg igjen for å hente bilen. Er slik her i Stavanger at når snøen akkurat er vekke fra veien og du ser en tørr dag, så kan du garantert trekke fra gardinene dagen etter og vips ny snø Når jeg ser bilen din er det nesten som jeg angrer på at jeg bestillte bbs lm i 17 hm! Blir kjekt å få vekk snøen og komme oss ut på litt tørr god asfalt igjen Jørgen. Godt å se andre preface e30er her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå