Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir av bilder med de "stygge" baklyktene du har liggende da :P ?

Hvilke stygge lykter da? Slike du ikke har eller????

Regner med jeg monterer de etter jeg er ferdi med å male i kveld..;) Oppussing på G vettu Kenneth.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist! Dette ser jo ut som et godt utgangspunkt og med Startec blir det straks enda bedre. Sportsstoler, M-tech 1 ratt og sideskjørt i tillegg til 17" Borbet A vil gjøre bilen perfekt 8)

Takk for sist ja, Eirik..:) Jada, utgangspunktet ser rimelig greit ut ja 8) Startec`ene blir nok eeeenda bedre.. Også resten du ramser opp er planer, kanskje bortsett fra 17" borbet.. Har ett par tre andre "old school look" felger i tankene, uten at jeg skal rippe opp mere i disse nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvemontert Startec`ene, å d ble som forventet, veldig pent..;)

Mèn, pakningene som sto på de tidligere lyktene passet ikke over på startec-lyktene, så måtte ta de av igjen desverre.. Så da blir det å skaffe orginale pakninger før lyktene blir montert permanent.. 8)

Hmmmm...

5m1vo7gtcexhc09u69y6.jpg

Der lignere det på noe skikkelig ;)

jnwsobfzior8r2uik62y.jpg

4ec8sdrvv3asdl5hqnpl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Den er ikke så ille nei .. :)

Hehe, ja, fant ut at d var bare å kjøpe når jeg kom over disse. Måtte legge ut litt, men like greit å kjøpe, å de var 120% strøkne, som var mer enn jeg forventet.:) Er jo de flotteste lyktene som finnes på E30 så.:)

:lol: Bertel O Steen er vel sjarmedes ja ;p Må vel få skaffet noe annet etterhvert..:) Med riktig merke på da denne gangen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her da Jonas!!! :wink:

Bilder fra "lysdag"... Fortsatt en haug med blå kuldegrader, så har ikke tatt sjansen på vask enda.. Prøvd å kommunisert med værgudene slik at de kan ta vekk snøen å smelle på 15 røde grader, men fikk som svar 15 nye cm med snø :evil::evil:

va3d55gnwte2f106s5ls.jpg

8qv11uhfh3d1o2ls757z.jpg

7orn6wrvb686nrdtxdrb.jpg

xqqpvud5nzlnbzgizh1v.jpg

0ntv0qjd0fihj1tsrpc9.jpg

Felgene er forøvrig til salgs å ligger under felger/dekk-tråden.. Tåkelykter og motstand til varmeapparatet ønskes kjøpt da den bare virker på trinn 4 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snøen, den snøen! Var rett før den stoppet meg igjen for å hente bilen. Er slik her i Stavanger at når snøen akkurat er vekke fra veien og du ser en tørr dag, så kan du garantert trekke fra gardinene dagen etter og vips ny snø :shock:

Når jeg ser bilen din er det nesten som jeg angrer på at jeg bestillte bbs lm i 17 hm!

Blir kjekt å få vekk snøen og komme oss ut på litt tørr god asfalt igjen Jørgen.

Godt å se andre preface e30er her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...