RS-Heggem Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Kan jeg få felgene om jeg tipper rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 aha, nå vet jeg det. OZ futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Er ikke handla hos Felgen Garage nei Tror nok ikke han sier noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Da tipper jeg CCW eller HRE felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 er isåfall noen skrudde, kanskje 3 delte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Kan jeg få felgene om jeg tipper rett? Hmm, nei, tror faktisk ikke det Til dere andre! Masse gode forslag!!!! Men som eksos sier, så forblir det hemmelig en stund til Vil de skal være ankommet Norge først før jeg kommer med hvilke felger det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Tipper du bare lurer oss, og at det faktisk er bamsefelgene du har bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 begynner jeg å tro også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Bamser kan ikke poleres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Jovisst, jeg elsker polerte bamser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Nå vet jeg hva han har bestilt. Han røpte seg i en PM til meg. Og jeg er frekk og deler det med dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Gud, som jeg håper du har rett. Etter alt hemmelighetskremmeriet hadde vært litt godt om det endte opp med chromespoke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 F**n Stig !!!! Hehe, håper du vel ja Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 var vel en aprilsnar det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Gud, som jeg håper du har rett. Etter alt hemmelighetskremmeriet hadde vært litt godt om det endte opp med chromespoke Skal ikke spøke med chromspoke, var jo in en gang i tiden det også. Mmmmm, 6x13 med skikkelig ballongdekk: Beklager at jeg forsøpler tråden din med gammel Opel Jørgen, men jeg kunne ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå