StigJ Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Opel forsøpler sånn at jeg faktisk ikke får opp bildet Edit: Æsj. Der fikk jeg se det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Haha, er det fra Prærien, Eivind?? Hehe, jeg er EKS-Opel fan Stig, så så lenge det holder seg til Ascona B, Kadett C og kanskje Rekord fra 85/86, så er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Commodore Coupe fra midten av 70-tallet er jo også greit, kanskje nesten Manta også, nesten.. Kjenner en som har kjøpt seg C kadett med Calibra turbo motor som yter godt med hester forresten, det verste er at bygget er godkjent! Men nok om Opel, blir bra med hjula! Må si det to ganger, har troa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Da har jeg montert skinnstolene i E30`n De er ikke 100%, men får fikse de litt etterhvert Godt å sleppe seg ned i dørken i alle fall Fikk ikke tatt noen skikkelige bilder, da jeg har kameraet om bord båten, men kommer vel litt update`s når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Haha, er det fra Prærien, Eivind?? Prærien for lenge siden dette ja, -95 eller noe sånt. Førstebilen min, 78 Ascona B 2.0S med mørk grønn perlemorlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Synes jeg kjente igjen plassen ja Hehe, Ascona med perlemorlakk faktisk! Ikke dårlig det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Var det ikke disse du bestillte da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Hehe, der traff du Stig midt i hjertet, Pitstop Hoho.. Gleder meg til rosa felger <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Jørgen, din luremus! Når får du felga? Er de 17"? Vil se nåååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Det blir gromt..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Du ser jo bildet som Pitstop la ut her, Markus Samme felgen bare i 4x100..! blir i 17" ja. 7x17" foran og hele 7,5x17" bak :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Sweet Blir heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Blir nok den søteste E30`n her inne på forumet ja håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Rød E30 med rosa felger.........mmmm, snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå