Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner å mislike deg her nå. Sitter å ser på Futura og andre oldschoolfelger nå... :roll:

E30en din kommer til å bli grom. Se å kom deg hjem og få montert dem på nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å mislike deg her nå. Sitter å ser på Futura og andre oldschoolfelger nå... :roll:

E30en din kommer til å bli grom. Se å kom deg hjem og få montert dem på nå!

Må da ikke mislike meg :lol:

Takk for d ;) Jaaa, håper på å være hjemme i slutten av neste uke! Er meeeget utålmodig nå! Regner med Leif Harald har sendt de, så de ligger klare til jeg kommer hjem.:)

Jonas: ja, den der skrur du helt ned over fjærbeienet. Jeg har ikke justert ned de justeringsmutterne helt, men skal ha alt helt ned, evt ta vekk ene mutteren når jeg kommer hjem igjen..8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam, gleder meg til å spy på bilen din på GS-treffet :P! :lol:

Hehe.:lol:

Ja, vi får krysse fingre på at d blir hjemreise neste uke! Hvis ikke kan d bli knapt med tid for å rekke alt med bilen til treffet..:/ men håper d går bra.!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, så fremst jeg rekker hjem så kommer jeg uansett.:) såå satser på mannskapsbytte neste uke. Om ikke d går, så kan d spøke litt for at bilen blir ferdig, siden vi da må en tur til ut å fiske.. Men, kryss fingra for meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, så fremst jeg rekker hjem så kommer jeg uansett.:) såå satser på mannskapsbytte neste uke. Om ikke d går, så kan d spøke litt for at bilen blir ferdig, siden vi da må en tur til ut å fiske.. Men, kryss fingra for meg!!!!

Kryssa både fingre og tær ;)

Det hjalp, Olav!!! Vi lasta jaggu opp skuta i går, på 17timer ;) På vei opp til Sunnmøre for levering, så kommer nok hjem til helga :)

Er det ikke så artig å være langt til havs fortiden asså, Jørgen? :P

Mjææ, alt etter som det da ;) Vært fint siste tiden nå, med herlig vær å bra fiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...