Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Blir vel seende ut noe sånt som dette da sikkert Takk til Marius2002 for shop`ing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Dette kan jo ikke bli annet enn bra Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Nei det ser lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Nesten litt ekkelt tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Begynner å mislike deg her nå. Sitter å ser på Futura og andre oldschoolfelger nå... E30en din kommer til å bli grom. Se å kom deg hjem og få montert dem på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Skrudde du denne helt ned før du monterte den andre justeringsskruen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Nesten litt ekkelt tøft:) Godt å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Nam nam, gleder meg til å spy på bilen din på GS-treffet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Begynner å mislike deg her nå. Sitter å ser på Futura og andre oldschoolfelger nå... E30en din kommer til å bli grom. Se å kom deg hjem og få montert dem på nå! Må da ikke mislike meg Takk for d Jaaa, håper på å være hjemme i slutten av neste uke! Er meeeget utålmodig nå! Regner med Leif Harald har sendt de, så de ligger klare til jeg kommer hjem. Jonas: ja, den der skrur du helt ned over fjærbeienet. Jeg har ikke justert ned de justeringsmutterne helt, men skal ha alt helt ned, evt ta vekk ene mutteren når jeg kommer hjem igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Nam nam, gleder meg til å spy på bilen din på GS-treffet ! Hehe. Ja, vi får krysse fingre på at d blir hjemreise neste uke! Hvis ikke kan d bli knapt med tid for å rekke alt med bilen til treffet..:/ men håper d går bra.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Jamen du skal være med uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Jaa, så fremst jeg rekker hjem så kommer jeg uansett. såå satser på mannskapsbytte neste uke. Om ikke d går, så kan d spøke litt for at bilen blir ferdig, siden vi da må en tur til ut å fiske.. Men, kryss fingra for meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Jaa, så fremst jeg rekker hjem så kommer jeg uansett. såå satser på mannskapsbytte neste uke. Om ikke d går, så kan d spøke litt for at bilen blir ferdig, siden vi da må en tur til ut å fiske.. Men, kryss fingra for meg!!!! Kryssa både fingre og tær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Er det ikke så artig å være langt til havs fortiden asså, Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Jaa, så fremst jeg rekker hjem så kommer jeg uansett. såå satser på mannskapsbytte neste uke. Om ikke d går, så kan d spøke litt for at bilen blir ferdig, siden vi da må en tur til ut å fiske.. Men, kryss fingra for meg!!!! Kryssa både fingre og tær Det hjalp, Olav!!! Vi lasta jaggu opp skuta i går, på 17timer På vei opp til Sunnmøre for levering, så kommer nok hjem til helga Er det ikke så artig å være langt til havs fortiden asså, Jørgen? Mjææ, alt etter som det da Vært fint siste tiden nå, med herlig vær å bra fiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå